سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس‌ جمهور آمریکا که تلاش داشت در تماسی تلفنی با رئیس‌ جمهور مکزیک خبر عقد یک توافق تجاری جدید را اعلام کند دچار مشکلات فنی شد.

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قصد داشت تا از حضور رسانه‌ها در دفتر کارش برای اعلام توافق غیر منتظره جدید میان کشورش با مکزیک استفاده کند و با بیان این‌که این واقعا توافق خوبی است و امیدوار است که جایگزین نفتا شود، به آن بالید.

به گزارش ایسنا به نقل از میرر،با این حال مکالمه میان ترامپ و رئیس‌جمهور کنونی مکزیک با مشکلاتی روبه‌رو شد و تصاویر نشان می‌دهد که ترامپ به سختی توانست تا رهبر مکزیک را روی خط بیاورد.

طبق این تصاویر او به وضوح برافروخته شده است. ده‌ها روزنامه‌نگار و عکاس هم رئیس‌جمهوری آمریکا را زیر نظر گرفته بودند.

ترامپ نهایتا پس از چندین بار تلاش توانست با رئیس‌جمهور مکزیک صحبت كند و نکته‌های مهم این طرح را برای او شرح بدهد.

به گفته برخی ناظران، ترامپ گاها بر سر تماس‌های تلفنی‌اش با سایر رهبران جهان پرخاشگری می‌کند.

طبق این گزارش، کارکنان کاخ سفید همواره به او متذکر می‌شوند که رهبران جهان آمادگی تماس‌های تلفنی ناگهانی او را ندارند و شاید خواب باشند. یک‌بار ترامپ قصد داشت اواسط روز از دفترش به شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن زنگ بزند که به او یادآوری شد شینزو آبه احتمالا خواب است.

یکی از کارکنان ترامپ گفت: او درک نمی‌کند که رهبر یک کشور ممکن است ۸۰ یا ۸۵ سالش باشد و قرار نیست ساعت ۱۰:۳۰ یا ۱۱ شب بیدار باشد. وقتی او بخواهد به کسی زنگ بزند، زنگ می‌زند و اصلا به این‌که در آنجا چه ساعتی است، فکر نمی‌کند.

کد خبر 414806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha