همشهری آنلاین: قائم مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به شرایط خاص کشور و مشکلات اقتصادی گفت: بسیج با تمام توان و ظرفیت‌های لازم آماده کمک به دولت است.

 غلامحسین غیب پرور

به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور در اجلاسیه شهدای اصناف، کارگر و کارمند استان البرز که در مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی کارمندان شمالی کرج برگزار شد با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با محتکران، افزود: بسیج با تمام توان وارد میدان شد و انبارهای زیادی را کشف کرد ولی کار اینجا تمام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از انبارها کشف شده و بخشی دیگر در روزهای آینده کشف خواهد شد، اظهار داشت: ما از تعزیرات و دستگاه قضا می‌خواهیم تا موضوع را دنبال کنند.

سردار غیب پرور گفت: از تعزیرات حکومتی انتظار می‌رود در خصوص روند کشف کالاهای احتکاری به مردم گزارش کنند.

وی با بیان اینکه هزاران تن برنج، روغن، حبوبات، قطعات خوردو، قند و شکر و حتی کاغذ دیواری احتکاری در کشور کشف شده است، افزود: مسئولان و به خصوص تعزیرات در رسانه ملی و مطبوعات بگویند که فرایند و عملیات این کشفیات چگونه بوده است.

وی ادامه داد: آیا امروز منزلت و قدر کسانیکه در جبهه جهاد اقتصادی فعالیت می کنند از بچه هایی که در خط مقدم شلمچه و امروز در دمشق و حلب می جنگیدند، پایین تر است؟ که اینطور نیست؛ ما اگر قرار باشد راه شهیدان را مردانه و باغیرت ادامه دهیم لازم است که مراتب سربازی خود را در عرصه انقلاب به اثبات برسانیم.

غیب پرور با بیان اینکه جایگاه مردم عزیز که مدافع انقلاب هستند در کف خیابان ها نیست، اظهار داشت: بدانید کسی که کوکتل مولوتف می اندازد و شعار می دهد، دلسوز انقلاب نیست اما کسانی که دلسوز واقعی نظام هستند از سر حق و با حکمت، مصلحت و با اخلاق اسلامی مطالبه می کنند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما بر سر شانه های بازاریان به پیروزی رسید و نمی توان نقش بازار را درپیروزی منکر شد و این بازار همان بازار است و اصناف ما همان اصناف مومن و غیرتمندی هستند که دلشان برای مردم می سوزد.

وی گفت: دشمن غدار و آمریکای بی مقدار و اذنابش چشم دیدن ما را ندارند ولی ما چشم آنان را با ایستادگی و با پاسداری واقعی از انقلاب اسلامی در اقصی نقاط در عرصه های مختلف عالم کور می کنیم و ما آمده ایم که حسینی باشیم و برای خوشگذرانی در عالم نیامده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان به ایثارگری های شهدا اشاره کرد و افزود: شهیدان به ما درس دینداری و استفامت، ایثار، ایستادگی و بی هیاهو بودن را آموختند.

وی ادامه داد: آن چیزی که ما در ذهن داریم ایستادگی جوانانی است که پای دینشان کوتاه نیامدند، از مشقت ها نهراسیدندو از ناملایمات به ستوه نیامدند و تسلیم دشمن در هیچ شرایطی نشدند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری اجلاسیه ها و یادواره ها تبادل حدیت دینداری شهیدان است، گفت: ما می بایستی پای مکتب شهیدان بنشینیم و دینداری را بیاموزیم و اگر شاگردان خوبی باشیم امروز در حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی هیچ شک و تردیدی نمی کنیم.

وی افزود: روزی جنگ سخت را بر ما تحمیل کردند، روزی جنگ نرم را و امروز جنگ اقتصادی را تحمیل کرده اند و دنیای غدار زورگو در مقابل انقلاب اسلامی تمام قد ایستاده است و در این جمله پای هیچ تعارفی نیست که با تمام توان ایستاده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: از روز اولی که نبرد آغاز شد تا کنون زاویه جبهه های ما پر از عشق، ایثار، توکل و پای در رکاب بودن رهبر بوده است.

وی گفت: مردم وارثان همان خط سرخی هستند که بیش از 230 هزار آلاله تقدیم ساحت سید الشهدا (ع) کرده و باید بدانیم که در مکتب حسینی هستیم.

غیب پرور افزود: امروز مشکلات مردم فزونی یافته و بحث این نیست که در مقابل مشکلات حرفی زده نشود ولی فرق است بین پاسداری از اصل نظام و زبان نقد و ما پای مطالبات و اسلام خود ایستاده ایم زیرا از بن دل باور داریم این انقلاب میراث حسین بن علی (ع) است.

وی ادامه داد: انقلاب ما ادامه عاشورا است و این خط سرخ شریعه ای است از عاشورای اباعبدالله (ع) و چگونه می توانیم کوتاه بیابیم و این تکلیف ما نسبت به اصل نظام، انقلاب و رهبری و شهیدان است.

وی اظهار داشت: ما رهبری را نه در لسان و گفتار بلکه از روی باورهای اعتقادی نایب امام عصر (عج) می دانیم زیرا ایشان سکاندار انقلاب بوده و امروز بیرق اسلام در دست ایشان است و دشمن می خواهد این عمود را برزمین بکشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن می خواهد رکن رکین انقلاب و عمود مستحکم انقلاب نباشد ولی ما در اصل انقلاب نگهداری انقلاب، نگهداری اسلام و پاسداری از خون شهیدان لحظه ای تردید نکرده ایم و به فضل خدا در آینده هم چنین شک و تردیدی به خود راه نمی دهیم ولی از مسند حق زبان مطالبه داریم.

وی با بیان اینکه شاید حریت شهیدان ما را به سخن گفتن و سخن از روی خیرخواهی وامی دارد، تصریح کرد: روز گذشته رئیس جمهوری جمله ای گفتند که دولت را تنها نگذارید و من عرض می کنیم شما تنها نیستنید.

وی گفت: بسیج صنعت، بسیج کارگری، بسیج اصناف، آحاد بسیح کشاورزی و پزشکی ما برای شما یک فرصت است و در اختیار شما هستند زیرا ظرفیت بزرگ بسیج متعلق به انقلاب و کشور است.

غیب پرور اظهار داشت: بسیج نسخه بی بدیل انقلاب اسلامی است ونسخه شفابحشی در تنگناها است و بسیج بن بست شکن است و باید از آن استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: فرهیختگانی در اقیانوس بسیج هستند و دست ما دراز و آغوشمان باز است و ما تضمین می دهیم به آقای رئیس جمهور که بخشی از توانمندی بسیج را در قرارگاه محرومیت زدایی دیده اید و حلاوت کار بسیج در کام مردم نشسته است؛ شما عملکرد برخی از بسیجیان را در زلزله کرمانشاه دیده اید؛ ما با این ظرفیت به میدان می آییم.

وی افزود: تفاوت بسیج با سایر دستگاه ها این است که انقلابی و دقیق و مدیریت شده و جهادی عمل می کند و بی هیاهو و با اخلاص کار می کند و ارزان کار می کند.

استان البرز دارای 800 شهید کارگر و کارمند است.

کد خبر 414637

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha