همشهری آنلاین: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: ۹۵ نفر در استارتاپ ویکند گردشگری خراسان رضوی به صورت قطعی ثبت نام کرده‌اند.

ابوالفضل مکرمی‌فر

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی‌فر با بیان این مطلب افزود: ثبت نام حضور در استارت آپ ویکند گردشگری از اوایل مرداد ماه آغاز شده و تاکنون ۹۵ نفر برای شرکت در رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند گردشگری خراسان رضوی به صورت قطعی ثبت نام کرده‌اند.

وي گفت: تعداد ۵۰ نفر از این تعداد صاحب ایده‌های جدید و فناورانه در حوزه گردشگری در محورهای مطرح شده هستند.

مکرمی‌فر تصریح کرد: نیمی از شرکت کنندگان در این رویداد دارای ایده های نو در حوزه گروشگری بوده که در روز اول رویداد و در مراسم افتتاحیه که ۷ شهریور ماه در حضور کلیه شرکت کنندگان ایده خود را مطرح خواهند کرد.

رییس کارگروه استارتاپ گردشگری استان یاداور شد: به هر شرکت کننده صاحب ایده یک دقیقه فرصت داده می‌شود تا ایده خود را مطرح کند و با رای شرکت کنندگان وارد مرحله تیمسازی گردد.

مکرمی‌فر افزود: ظرفیت ثبت نام در استارت آپ ویکند گردشگری خراسان رضوی ۱۰۰ نفر است و تاکنون ۹۵ نفر به صورت قطعی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵ نفر از شهرستان‌های استان هستند.

گفتنی است: استارت آپ ویکند گردشگری خراسان رضوی ۷ لغایت ۹ شهریورماه سال جاری در سالن همایش موزه بزرگ خراسان واقع در کوهسنگی مشهد برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام در رویداد یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی به آدرس www.razavichto.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 414573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha