همشهری آنلاین: صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس تهران بود. نیمه اول را پرسپولیس با یک گل خورده به پایان برد.

پرسپولیس نفت

پرسپولیس نفت۲

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر زرد پوشان صنعت نفت آبادان به پایان رسید. تک گل نیمه نخست را میلاد جهانی در دقیقه ۲۲ برای صنعت نفت به ثمر رساند.

در نیمه نخست این دیدار شاهد بازی پر فرازونشیبی بودیم به طوری که روی چند فرصت، زرد پوشان آبادانی موقیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشتند. البته شاگردان برانکو هم تلاش سعی داشتند با کنترل بازی و ارسال‌های بلند و شوت زنی از پشت محوطه جریمه، دروازه حریف را باز کنند که در این کار نا موفق بودند. از جمله فرصت‌های پرسپولیس در این نیمه، دقیقه شش برای علیپور بود که با وجود تک به تک شدن با دروازه‌بان صنعت نفت، ‌ توپ را به آسمان زد.

تلاش دو تیم در ادامه برای تغییر نتیجه بی حاصل بود تا صنعت نفت آبادان، نیمه اول را با حساب یک بر صفر به سود خود کند.

برای پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفت.

صنعت نفت هم با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، حسین بغلانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای، میلاد جهانی و کرار جاسم بازی کرد.

  • دقایق حساس

دقیقه 5: فرصت خوبی پشت محوطه جریمه برای علیپور شکل گرفت که ضربه این مهاجم از دست رفت و راهی اوت شد.

دقیقه 14: حرکت در عمق علی علیپور با دخالت مدافع نفت آبادان سودی برای پرسپولیس نداشت. علیپور اما اعتقاد به خطای پنالتی داشت که در تصاویر آهسته مشخص شد داور به درستی تصمیم گرفته است.

دقیقه 29: ارسال دیدنی جاسم کرار روی ضربه ایستگاهی اینبار با ضربه سر بهنام برزای فرصت گلزنی دیگر نصیب نفت کرد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 44: بهترین فرصت برای پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی را احمد نوراللهی به بیرون فرستاد.

دقیقه 47: کرنر ترکیبی توسط پرسپولیس با ارسال زمینی به پشت محوطه جریمه و ضربه زمینی در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع این تیم از روی خط برگشت داده شد و در ادامه داور خطای حمله وران پرسپولیس را روی گردان اعلام کرد.

دقیقه 61: پرسپولیس در چند مرحله فرصت خوبی روی دروازه نفت آبادان شکل داد که ابتدا ضربه نوراللهی توسط مدافع حریف برگشت داده شد، در ادامه ارسال برای شجاع خلیل زاده به تیرک دروازه نفت برخورد خورد و در شرایطی که کمال کامیابی نیا قصد باز کردن دروازه خالی حریف را داشت و ضربه‌اش را برگردان به درون دروازه بفرستد این توپ راهی اوت شد. البته در نهایت کمک داور آفساید کامیابی نیا را اعلام کرد.

دقیقه 65: شوت ناگهانی و کات دار بهنام برزای به شدت دروازه پرسپولیس را با خطر روبرو کرد اما واکنش به موقع بیرانوند مانع از فروریختن دوباره دروازه سرخ ها شد.

دقیقه 82: ارسال دیدنی امید عالیشاه برای احمد نوراللهی در موقعیتی ایده آل با برخورد به تیرک دروازه آه از نهاد پرسپولیسی ها بلند کرد.
دقیقه 90: ضربه زمینی کمال کامیابی نیا در آخرین دقیقه بازی به سادگی در اختیار شهاب گردان قرار گرفت.

کد خبر 414407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha