دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

واژگونی قایق فیلمبردار هنگام فیلمبرداری از عروس و داماد در سد آیدوغموش شهرستان میانه باعث غرق شدن ۲مرد جوان شد.

حوادث

به گزارش همشهری، این حادثه بعدازظهر شنبه و زمانی رخ داد که عروس و داماد جوانی برای فیلمبرداری راهی دریاچه پشت سد شده بودند. آنها قصد داشتند این لحظه از زندگی‌شان را برای همیشه ماندگار کنند و به همین دلیل سوار قایقی شدند و به داخل دریاچه رفتند.

در آن سو فیلمبردار جوان مراسم عروسی نیز سوار قایق دیگری شد و به همراه قایقران به آب زد تا از عروس و داماد فیلم بگیرد. فیلمبرداری ادامه داشت تا اینکه ناگهان موجی به بدنه قایق زد و آن را واژگون کرد. فیلمبردار و قایقران در حالی به داخل آب افتادند که هیچ‌کدام از آنها جلیقه نجات به تن نداشتند و همین باعث شد به‌راحتی به قسمت عمیق دریاچه کشیده شده و غرق شوند.

به گفته مهدی پورعباس، رئیس آتش‌نشانی میانه، حدود ساعت ۵ عصر بود که این حادثه به آتش‌نشانی گزارش شد و بلافاصله اکیپ غواصی سازمان با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد که این اتفاق در محلی رخ داده که دریاچه دست‌کم 30متر عمق دارد. با این حال تلاش برای پیدا کردن 2قربانی حادثه آغاز شد اما بعد از چند ساعت و با تاریک شدن هوا اثری از قربانیان پیدا نشد.

پس از تاریک شدن هوا عملیات جست‌وجو نیز متوقف شد و صبح دیروز جست‌وجوها برای یافتن اجساد قربانیان ادامه یافت اما با توجه به عمق زیاد دریاچه، هنوز جست‌وجوگران موفق به بیرون کشیدن اجساد از داخل دریاچه نشده‌اند. براساس این گزارش، 2جوان 39و 32ساله به نام‌های پیمان میرزایی و صابر سبزی بودند که تلاش برای یافتن اجساد آنها ادامه دارد.

کد خبر 414239

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha