همشهری آنلاین: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، آخرین اقدامات درمانی زائران بیت الله الحرام را در بیمارستان‌های منا و عرفات، تشریح کرد.

حجاج

علی مرعشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استقرار پزشکان در عرفات اظهار کرد: از چند روز گذشته بیمارستان صحرایی در عرفات و منا آماده بهره‌برداری شد و از دیروز صبح با توجه به حضور زائران اهل تسنن که حدود 10 هزار نفر هستند بیمارستان منا آغاز به کار کرد و از دیروز بعد از ظهر هم با حضور زائران در صحرای عرفات این بیمارستان آماده پذیرش بیماران بوده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: خوشبختانه مشکل خاص یا بیماری شایعی در میان زائران وجود ندارد و بیشترین حجم حضور زائران در درمانگاه تخصصی ما که شامل متخصصان قلب، داخلی، ریه، چشم پزشک، دندان، زنان، قلب و عروق و... است؛ مربوط به گرمازدگی‌های شدید، افت فشار، مشکلات تنفسی، سرما‌خوردگی‌های مزمن بود.

وی همچنین گفت: در این بیمارستان پزشکان مشغول ویزیت بیماران هستند و پس از آن هم داروهای آنها از طریق داروخانه تامین می‌شود. همچنین این تیم‌های درمانی تا امشب در عرفات خواهند بود و پس از آن به سمت منا می‌روند. البته تیم‌های اصلی ما در منا حضور دارند و این افراد جایگزین آنها خواهند شد تا پذیرش بیماران را انجام دهند.

کد خبر 414211

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha