مرد میانسال که اقامت یکی از کشورهای اروپایی را دارد، ‌با حمله به منشی کلینیک دندانپزشکی، وی را مورد آزار و اذیت قرار داد.

متهم

به گزارش همشهری، 29تیرماه امسال منشی یکی از کلینیک‌های دندانپزشکی در شمال‌غرب پایتخت به کلانتری 134شهرک قدس رفت و درحالی‌که به‌شدت هراسان بود مدعی شد که فردی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. وی در توضیح ماجرا گفت: حدود ساعت 19بود که کارم تمام‌شد و قصد خروج از کلینیک را داشتم که ناگهان مردی حدودا 50ساله به آنجا آمد و درخواست کرد تا همان لحظه، پزشک او را ویزیت کند.

به او توضیح دادم که پزشک، بعدازظهرها ویزیت ندارند و من برای نوبت‌دهی به بیماران و پاسخگویی به تلفن‌ها در مطب هستم. مرد میانسال وقتی متوجه شد که من در مطب تنها هستم ناگهان به سمتم حمله‌ور شد و دیوانه‌وار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. داد و فریاد راه انداختم اما او دستانش را مقابل دهانم گذاشت و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

با اعلام این شکایت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی به شعبه 12دادگاه کیفری یک تهران فرستاده شد. در چنین شرایطی اکیپی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه شدند و پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، ‌خودروی متهم را به همراه تصویر وی شناسایی کردند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که او مسعود نام داشته و 54ساله است. یافته‌های کارآگاهان نشان می‌داد که وی دارای اقامت یکی از کشورهای اروپایی است و تا چند روز آینده قصد خروج از کشور را دارد؛ به همین دلیل با دستور قاضی دادگاه کیفری، ‌اقدام قانونی برای ممنوع‌الخروج شدن وی انجام شد. در نهایت نشانی محل سکونت متهم در شمال‌غرب پایتخت به‌دست آمد و او سحرگاه 23مرداد‌ماه به دام پلیس افتاد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران دراین‌باره گفت: متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی و همچنین مشاهده تصاویر ضبط‌شده دوربین‌های مداربسته داخل کلینیک دندانپزشکی مجبور به بیان حقیقت شد و به آزار و اذیت شاکی اعتراف کرد. این متهم پس از اقرار به جرم خود با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 414114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha