عروس و دامادی که ساعتی قبل از جشن عروسی‌شان سرگرم فیلمبرداری در جنگل‌های شمال بودند خودروی‌شان به دره سقوط کرد و عروسی‌شان به عزا تبدیل شد.

تصادف

به گزارش همشهری، این حادثه هولناک عصر جمعه در حوالی آمل اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که عروس و داماد ساعتی پیش از جشن‌شان تصمیم گرفتند سوار بر ماشین عروس راهی جنگل‌های اطراف شوند تا با فیلمبرداری به‌یادماندنی‌ترین روز عمرشان را ثبت کنند.

فیلمبرداری دقایقی طول کشید تا اینکه وقتی آنها به حوالی روستای نمارستاق شیخ محله رسیده بودند ناگهان خودروی‌شان از مسیر اصلی منحرف شد و به دره سقوط کرد. به‌دنبال این حادثه تلخ گروه‌های امداد و نجات راهی محل حادثه شدند اما پیش از آن ساکنان منطقه عروس و داماد و مرد دیگری که همراه‌شان بود را از داخل خودرو بیرون کشیده بودند. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که داماد جوان به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. با وجود این، عروس و مصدوم دیگر توسط بالگرد امداد به بیمارستان 17شهریور آمل منتقل شدند.

زکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران به همشهری گفت: این حادثه هنگام فیلمبرداری رخ داد و عروس و جوان دیگری که در این حادثه حضور داشت در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند.

کد خبر 414112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha