همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «باشگاه پسران میلیاردر» با بازی کوین اسپیسی در نخستین روز اکران در ۱۰ سینمای آمریکا فقط ۱۲۶ دلار فروخت.

کوین اسپیسی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از هاليوود ريپورتر، اين بدترين افتتاحيه يك فيلم در كارنامه ستاره آمريكايي است كه نامش در ماجراي رسوايي جنسي هاليوود بيش از ديگران (البته جز هاوري واينستين!) سر زبان‌ها بود. با توجه به فروش 126 دلاري در 10 سينما و ميانگين قيمت 9.27 دلار براي هر بليت، به نظر مي‌رسد در هر سينما فقط يك نفر به تماشاي درام جنايي «باشگاه پسران ميلياردر» به كارگرداني جيمز كاكس نشسته است.

اين فيلم ماه گذشته در شبكه‌هاي كابلي در دسترس مردم و علاقه‌مندان قرار گرفت و نمايش محدود آن در آمريكا جمعه گذشته آغاز شد. انتظار مي‌رود فروش «باشگاه پسران ميلياردر» در سه روز اول اكران به زحمت به هزار دلار برسد كه باز هم براي فيلمي با بازي اسپيسي فاجعه است. فيلم‌هايي كه پيش از اكران وارد سامانه ويدئوهاي درخواستي VoD مي‌شوند، معمولا در سينما فروش خوب ندارند اما آنچه براي فيلم تازه بازيگر برنده اسكار اتفاق افتاد، واقعا بي‌سابقه بود.

از ابتدا هم پيش‌بيني مي‌شد كه به واسطه درگير بودن پا و نام اسپيسي در ماجراي رسوايي‌هاي اخلاقي و جنسي هاليوود، مردم از فيلم او استقبال نكنند اما تصميم شركت‌هاي پخش براي اكران عمومي «باشگاه پسران ميلياردر» در فصل تابستان اين واقعيت را بيش از پيش به همگان ثابت كرد. اسپيسي در اين فيلم نقش يك شخصيت حقيقي به نام ران لوين را ايفا مي‌كند و داستان بر اساس يك ماجراي واقعي در دهه 1980 روايت مي‌شود.

پس از آنكه تعدادي از بازيگران مرد آمريكايي و انگليسي در پاييز گذشته اسپيسي را به داشتن رفتار دور از ادب در موقعيت‌هاي مختلف متهم كردند، سرنوشت او در دنياي فيلم و سينما تيره و تار شد. مديران نتفليكس تصميم گرفتند توليد سريال «خانه پوشالي» را بدون حضور اسپيسي ادامه بدهند و ريدلي اسكات هم كريستوفر پلامر را جانشين او در «تمام پول‌هاي جهان» كرد؛ بازيگري كه براي همين نقش نامزد دريافت اسكار شد.

کد خبر 414031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha