مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۷
۰ نفر

همشهری ‌آنلاین: شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه همزمان با روزهای عرفه و عید سعید قربان جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در این منطقه مستقر می شود از آمادگی لازم برای عرضه ۴ هزار راس دام در قربانگاه این منطقه خبر داد.

عرضه ۴ هزار دام بهداشتی درقربانگاه منطقه ۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، پیمان قربانی شهردار منطقه گفت: حوزه محیط زیست و خدمات شهری منطقه با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی وکنترل قیمت دام جایگاهی را در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع شامل قسمت محل عرضه دام، کشتارگاه سالن انتظار شهروندان و ... درمحله شکوفه جنوبی بلوار بخشنده، تقاطع ارسطو در روزهای عرفه و عید سعید قربان آماده کرده است.

شهردار منطقه با بیان اینکه در این جایگاه 4هزار دام بهداشتی عرضه خواهد شد و افراد دیگری اجازه فروش دام درسطح منطقه را نخواهند داشت، افزود: در این قربانگاه 2 غرفه عرضه دام سنگین گاو و گوساله ، 20 غرفه عرضه دام سبک گوسفند با حضور مشاوره دامپزشکی و ارائه دام های سالم و معاینه شده و ذبح رایگان تدارک دیده شده است.

جایگاه عرضه دام زنده مجهز به سیستم جایگاه عابر بانک و سیستم نوبت دهی خواهد شد و شهروندان می توانند از روز عرفه از 9 صبح تا 22 عصر و روز عید قربان از 5 صبح تا 15 عصر با مراجعه به این مکان دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

ضمن اینکه در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع مکان پارک خودرو ها با پیش بینی پارک 2 هزار خودرو نیز در روز عید در این مکان دایر خواهد بود.

به گفته این مسئول این قربانگاه مجهز به 2 ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از شهروندان، اتاق دامپزشکان،نمازخانه، محل انتظار شهروندان با چیدمان صندلی و4 چشمه سرویس بهداشتی است.

شهردار منطقه 19 به استقرار غرفه های جانبی در محل عرضه دام زنده این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش خدمات رفاهی شهروندان نیز 14 غرفه اجتماعی فرهنگی با اجرای ویژه برنامه عید در روز عید از ساعت 9 تا 12 ظهر می پردازند.

این گزارش می افزاید: در روزهای توزیع دام، اکیپ آتش نشانی و نیروهای انتظامی واجرائیات برای تأمین امنیت و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در محل حضور فعال خواهند داشت.

کد خبر 413897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha