همشهری آنلاین: تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی‌اش در مسابقات آسیا مقابل قطر شکست خورد. رئیس فدارسیون هندبال این شکست را فرصتی برای رویارویی آتی تیم ایران با تیم‌های ضعیف‌تر توصیف کرد.

هندبال

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی هندبال ایران، امروز (جمعه 26 مرداد) در دومین دیدار خود از گروه نخست بازی‌های آسیایی 2018 اندونزي،به مصاف تیم قدرتمند قطر رفت و با ارائه نمایشی ضعیف با حساب 35 بر 20 شکست خورد.

این دیدار در حالی آغاز شد که هر 2 تیم پیش از این برابر مالزی به پیروزی رسیده بودند و بازی امروز، تعیین کننده تیم صدرنشین بود. تیم ایران در نخستین دیدار خود با نتیجه قاطع 55 بر 11 از سد مالزی گذشته بود.

زوران کاستاراتوویچ، سرمربی صربستانی؛ تیم ایران را با ترکیب ابتدایی علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، میلاد مسائلی، شاهو نصرتی، مهدی بیجاری، مهرداد صمصامی و افشین صادقی به میدان فرستاد.

تیم ایران بدون لژیونرهای مطرح خود از جمله "اله کرم استکی"، "سجاد استکی" و "پویا نوروزی‌نژاد" در این بازی‌ها شرکت کرده است.

قطر تنها یک بازیکن بومی در اختیار دارد و سایر بازیکنان آنها را نفراتی از اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا تشکیل می‌دهند.

  • رئیس فدراسیون هندبال: شکست مقابل قطر به سود ایران است

در همين حال، علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال گفت: شکست مقابل تیم قطر به سود ایران است زیرا در دور بعدی مسابقات با تیم‌های بحرین، کره جنوبی و هنگ کنگ دیدار خواهیم کرد.

وي گفت: همه از قدرت تیم قطر مطلع هستند. تیمی چند ملیتی که بسیار قدرتمند است و مطمئن باشید تا مراحل نهایی راه خواهد یافت.

رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد، هر چند که ٦ لژیونر ما نتوانستد در جاکارتا حضور یابند.
ملی پوشان هندبال در نخستین دیدار تیم مالزی را با نتیجه 55 بر 11 شکست داده بودند.

این رقابت‌ها با حضور نمایندگان 13 کشور قطر، ایران، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، پاکستان، اندونزی، عربستان، هنگ‌کنگ، بحرین، چین‌تایپه، هند و عراق در چهار گروه برگزار می‌شود.

 

کد خبر 413873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha