همشهری آنلاین: استقلال پنج شنبه ۲۵ مرداد در هفته چهارم لیگ برتر در استادیوم تختی جم به دیدار پارس جنوبی جم رفت. داور این دیدار حسین زرگر و کمک‌هایش آرمان اسعدی و علی دودانگه بودند

پارس جنوبی
  • ترکیب پارس جنوبی: احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، محمد ستاری، سعید محمدی‌فر، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، امیر میربزرگی، روح‌الله سیف‌اللهی، عماد میرجوان، ابراهیم صالحی
  • ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، محمد دانشگر (کارت زرد)، علی کریمی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری.
  • شرح نیمه اول:

استقلال در نیمه اول کاملا اسیررقیب جوان خود بود؛ در حالی که انتظار می‌رفت استقلال برای کسب 3 امتیاز بازی کاملا تهاجمی بازی کند اما این پارس جنوبی بود که کاملا بازی را تهاجمی آغاز کرد و پرس از بالای بازیکنان این تیم باعث شد حملات آبی ها از همان عقب زمین خنثی شود.
در بازی امشب غیبت فرشید باقری بسیار حس می شود چراکه استقلال در نبود او کاملا میانه زمین را به رقیب خود واگذار کرد و حداقل در نیمه اول پارسی ها نبض بازی را در اختیار داشتند.
در دقیقه 12 بازی گل به خودی آرمین سهرابیان باعث شد کار استقلال سخت شود اما در ادامه هم این پارس جم بود که روی دروازه آبی ها فشار آورد که البته حملات این تیم با عکس العمل های خوب رحمتی خنثی شد.
اما استقلال در 15 دقیقه پایانی نیمه اول بازی در اختیار گرفت و این تیم از چپ و راست حملات خود را طراحی کرد اما موقعیت چندان جدی روی دروازه پارس ایجاد نشد تا در نهایت زرد پوشان جمی نیمه اول بازی را به نفع خود به پایان برسانند.

  • شرح گل:

1-0 (پارس جنوبی جم): پاس عمقی هافبک پارس جنوبی جم با ضربه عجیب آرمین سهرابیان به یک گل به خودی تبدیل شد.

  • دقایق حساس:

دقیقه 5 : فرار سیف اللهی از سمت چپ و سانتر زمینی او با ضربه آرام پورامینی همراه شد اما رحمتی کار سختی برای مهار این توپ نداشت.
دقیقه 21: شوت سیف اللهی از سمت چپ با برخورد به کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 22: حرکات ترکیبی بازیکنان پارس با ضربه پشت محوطه جریمه نقی زاده همراه شد اما رحمتی با عکس العمل مناسب توپ را مهار کرد.
دقیقه 38 : فرشید اسماعیلی در موقعیتی مشکوک روی زمین افتاد اما این صحنه از نظر داور خطا اعلام نشد.
دقیقه 39: حرکات ترکیبی بازیکنان استقلال باعث شد توپ در موقعیت ایده آل به زکی پور برسد اما داور این صحنه را آفساید تشخیص داد.

دقیقه 41: سانتر فوق العاده زکی پور می رفت که به صورت مستقیم وارد دروازه پارس شود اما عکس العمل زیبای گوهری این موقعیت را از استقلال گرفت.
دقیقه 55: فرار سریع سیف اللهی از سمت چپ و نفوذ او با سانتر این بازیکن همراه شد اما مهدی رحمتی با خروج مناسب اجازه نداد صالحی دروازه اش را باز کند.
دقیقه 59: شوت سنگین محمدی مهر از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 63 : پاس دیدنی اسماعیلی با ضربه سر ضرب وریا غفوری همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 66: پاس عمقی وریا قبل از اینکه به تبریزی برسد توسط گوهری دفع شد.
دقیقه 73: سانتر اسماعیلی با قیچی برگردان منتظری همراه شد و در میانه راه علی کریمی توپ را قطع کرد ولی توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 84: کارت زرد برای علی کریمی
پنج دقیقه وقت تلف شده و شکست استقلال

کد خبر 413824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha