همشهری آنلاین: پرچم جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ با حضور مسئولان ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و همچنین مسئولان کاروان ورزشی کشورمان در دهکده بازی‌ها به اهتزاز در ‌آمد.

بازی‌های آسیایی جاکارتا

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، مراسم اهتزاز پرچم کشورها یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ستاد برگزاری بازی‌های مختلف است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز با تشریفاتی کاملا ویژه برگزار می‌شود.

در همین راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران راس ساعت ۹ صبح امروز به وقت محلی و با حضور مسئولین ستاد برگزاری بازی‌ها، نصراله سجادی سرپرست کاروان، اصغر رحیمی معاون کاروان و تعدادی از ورزشکاران فدراسیونهای حاضر در دهکده برگزار و پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمد.

در این مراسم که بصورت برنامه ریزی شده و در ساعت‌هایی از پیش اعلام شده برای ۳ کشور بصورت همزمان برگزار می گردد در کنار ای ان پرچم کشورهای ویتنام و سنگاپور به اهتزاز درآمد.

در این دوره از بازیها ۲۸۰ ورزشکار مرد، ۹۸ ورزشکار زن و در مجموع ۳۷۸ ورزشکار ایرانی در ۴۲ رشته ورزشی به میدان خواهند رفت. تعداد اعضای کادر فنی و سرپرستی کاروان ایران نیز ۲۱۴ نفر نهایی شد.

کد خبر 413820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha