همشهری آنلاین: انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد شرکت‌کننده در آزمون سراسری آغاز شده و تا پایان روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری می‌توانند در مهلت تعیین شده به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند و با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب ۱۰۰ رشته محل اقدام کنند.

داوطلبان چنانچه در زمان ثبت‌نام گزینه علاقه‌مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

پذیرش بخش اعظم رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است و برخی از رشته محل‌ها در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد یافت نمی‌شود، لذا داوطلبان می‌توانند درصورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

داوطلبان پس از اطمینان از وجود رشته‌محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، برای پرداخت هزینه دوره مربوطه اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (کد ۷ رقمی) که در انتهای کارنامه سازمان سنجش درج شده به عنوان رمز عبور، وارد سامانه شوند.

نتایج انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

کد خبر 413671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha