همشهری آنلاین: بنیسیو دل‌تورو با اولیور استون در درام «دروغ‌های سفید» همکاری می‌کند.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم «دروغ‌های سفید» به کارگردانی اولیور استون و با بازی بنیسیو دل تورو ساخته می‌شود. این درام بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم خود استون ساخته می‌شود و درباره یک خانواده، از دست دادن‌ها و عشق است.

تولید این فیلم از بهار آینده در نیویورک شروع می‌شود.

در این فیلم داستان زندگی سه نسل روایت می‌شود و در آن دل تورو نقش شخصیتی را بازی می‌کند که فرزند طلاق است و حالا دارد اشتباه والدینش را تکرار می‌کند و در زندگی خودش در ازدواجش و با پسرش دچار مشکل می‌شود. او حس می‌کند گیر افتاده و سفری برای آزادی خودش انجام می‌دهد که موجب می‌شود بیشتر گم شود. وقتی او با زنی آشنا می‌شود که زندگی‌اش دقیقا مخالف زندگی خود وی است، تازه آن موقع سفری برای بازکشف خودش را شروع می‌کند.

این دومین باری است که دل تورو با استون در یک پروژه همکاری می‌کنند. فیلم قبلی آنها «وحشی‌ها»‌ در سال ۲۰۱۲ بود.

دل توور برای «ترافیک» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل ۲۰۰۰ شد. او برای بازی در «۲۱ گرم» در همین بخش نامزدی اسکار را کسب کرد. وی به تازگی بازیگر «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» بود و با «سیکاریو: روز سولدادو» ‌نیز روی پرده‌ها رفت. وی پاییز امسال با سریال «فرار به دانمورا» به کارگردانی بن استیلر در شبکه شوتایم دیده خواهد شد.

اولیور استون نیز تاکنون سه بار جایزه اسکار را دریافت کرده است. یک جایزه اسکار او برای فیلمنامه اقتباسی «قطار سریع‌السیر نیمه شب» در سال ۱۹۷۸ بود و دوبار نیز برای بهترین کارگردان در سال ۱۹۸۶ برای «جوخه» و سال ۱۹۸۹ برای «متولد چهارم جولای» این جایزه را دریافت کرده است. او تاکنون ۸ نامزدی اسکار در کارنامه دارد. جدیدترین فیلم استون «اسنودن» ‌بود که زندگینامه ادوارد اسنودن را با بازی جوزف گوردون لوی در نقش این شخصیت در سال ۲۰۱۶ ساخت و در سراسر دنیا فروشی ۳۷ میلیون دلاری کرد.

کد خبر 413645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha