سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس پلیس تهران بزرگ از احضار ۸۵۰ نفر از افراد مرتبط با پرونده‌های تخلفات مرتبط با ارز و سکه به پلیس خبر داد و ادامه داد: رسیدگی به پرونده‌های تخلفات ارز و سکه در نیروی انتظامی با قاطعیت ادامه دارد.

 سردار حسین رحیمی

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به تازگی سرقت تلفن‌های همراه افزایش یافته است و شهروندان بیشتر مراقب باشند افزود: شهروندان با یادداشت و حفظ سریال تلفن همراه خود در کشف و شناسایی گوشی به پلیس کمک کنند.

وی در حالی که بر تلاش پلیس برای جلوگیری از سرقت خودروی شهروندان و برقراری امنیت تاکید کرد خواستار تلاش مردم برای افزایش امنیت بیشتر خودروهای شخصی از جمله نصب سیستم "جی پی اس" شد.

رحیمی یکی از اقدامات جدی پلیس را کنترل و بازرسی انبارهای کالا با همکاری دستگاه قضایی در شرایط فعلی ذکر کرد و اظهارداشت: به زودی در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری خواهد شد.

وی با اشاره به سومین طرح دستگیری سارقان سطح شهر تهران خاطرنشان کرد: 147 سارق که 75 درصد آنان سابقه دار هستند و در قالب 30 شبکه فعالیت می‌کردند در این طرح دستگیر شدند.

رحیمی اضافه کرد: 17 شبکه از دستگیر شدگان سارقان کیف قاپ، 5 شبکه سارقان منزل و 15 شبکه سارقان خودرو و لوازم جانبی آن بودند.

وی گفت: باندهای سارقان خودرو با سرقت53 خودرو، پلاک و نمره کردن آن اقدام به فروش آنها در بازار کرده بودند.

رحیمی اجرای طرح امنیت شبانه را از جدیدترین اقدامات پلیس تهران بزرگ ذکر کرد و افزود: این طرح که به ایمن سازی معابر، بوستان‌ها و پارک‌های تهران بزرگ می‌پردازد از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

کد خبر 413636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha