همشهری آنلاین: مدیر شبکه سه سیما از تغییر کنداکتور این شبکه خبر داد و گفت: کنداکتور جدید شبکه سه با حفظ مزیت‌های سنتی خود مثل فوتبال و سریال، برنامه‌های اجتماعی، فکری و فرهنگی جدیدی را به روی آنتن خواهد برد.

سریال

به گزارش ایسنا، علی فروغی ضمن اعلام تغییر کنداکتور شبکه سه سیما، از پخش دو مسابقه تلویزیونی با اجرای محمدرضا گلزار و دانیال عبادی در هفته جاری خبر داد.

فروغی با بیان اینکه مسابقه همیشه جزو قالب‌های جذاب تلویزیونی بوده است، درباره جزئیات مسابقه هفت در سه با اجرای دانیال عبادی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ گفت: این هفته مسابقه جدید به کنداکتر شبکه سه اضافه می‌شود. مسابقه «هفت در سه» که هفت آیتم فیزیکی دارد، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره‌ی مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار نیز توصیح داد: مسابقه «بنده باش» که مبنی بر دانش مطالعه و اطلاعات عمومی است، پنجشنبه و جمعه‌های از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

فروغی در پایان گفت: هر دو مسابقه دکورهای جذابی دارند و برای فضای شب مخاطبان که به دنبال فضای مفرح و شاد هستند طراحی شده است.

به گزارش ایسنا، «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار قرار بود پیش از این به روی آنتن برود اما به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد و از این هفته به روی آنتن خواهد رفت.

افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مخاطبان یکی از اهداف اصلی ساخت این مسابقه است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، «برنده باش» به صورت دو روز در هفته روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

کد خبر 413557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha