همشهری آنلاین: سرپرست ورزشگاه آزادی میزان خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی در جریان دیدار دو تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی را مبلغ ۴۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت این میزان به غیر از سخارت وارده به سکوها است.

ورزشگاه آزادی

فرهاد نیکوخصال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان خسارات وارد شده به ورزشگاه آزادی در جریان دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی، اظهار کرد: میزان خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی ۴۵ میلیون تومان بابت خسارات وارد شده به وسایل و تجهیزات، اعم از صندلی، سرویس بهداشتی، فنس، داربست، شیرآلات، لوله، پرچم و ... است و هنوز خسارات وارد شده به سکوها و سازه بتن به طور کامل مشخص نیست.

او ادامه‌ داد: در جریان این دو دیدار سکوهای زیادی آسیب دیدند که به دنبال رفع این آسیب‌ها هستیم تا برای بازی روز پنج‌شنبه که پرسپولیس میزبان برگزاری این رقابت است ورزشگاه آزادی را آماده کنیم.

سرپرست ورزشگاه آزادی ‌اضافه کرد: اگر بخواهیم خسارت وارد شده به سکوها را مرتفع کنیم قطعا همانند روز اول نخواهد بود و نیاز به بررسی ‌دقیق‌تری دارد. ما باید سعی کنیم برای بازی روز پنج‌شنبه ( 25 مرداد) بحث امنیتی ورزشگاه آزادی را ارتقا دهیم تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در ورزشگاه نباشیم. البته در این زمینه روز شنبه و امروز (21 مرداد) جلساتی را با یگان ویژه‌ درباره بحث امنیت در میان تماشاگران برگزار کردیم و به این توافق رسیدیم که شرایط امنیتی را در بازی روز پنج‌شنبه در بین تماشاگر افزایش دهیم تا شاهد برگزاری رقابتی در فضای آرام و بدون تنش باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که هزینه وارد شده چگونه پرداخت خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده را به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم و باید این هزینه از سوی تراکتورسازی یا سازمان لیگ پرداخت شود.

نیکو خصال ‌اضافه کرد: در اغتشاشات بازی اخیر تعداد زیادی صندلی سوخته و آسیب دیده است و هم‌چنین شاسی صندلی‌ها خراب شده است که باید جای صندلی‌های سوخته شده صندلی جدیدی جایگزین کنیم.

سرپرست ورزشگاه آزادی در پایان، ‌اضافه کرد: در صحبتی که با سازمان لیگ داشتیم درخواست کردیم که موضوع تماشاگران را به طور جدی‌تر دنبال کنند تا شاهد بروز اتفاقاتی دیگری در ورزشگاه نباشیم. البته به نظر می‌رسد که باید کار فرهنگی صورت بگیرد و با لیدرها صحبت‌های لازم انجام شود و رسیدگی بیش‌تری از سوی یگاه ویژه‌ در خصوص بحث امنیت تماشاگران صورت بگیرد.

کد خبر 413465

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha