همشهری آنلاین: شورای جمع‌آوری و ساماندهی پسماند در انگلستان از افزایش نرخ جریمه شهروندان زباله‌ساز بر اساس تصمیمات جدید این شورا خبر داد.

سیاست‌های جدید ساماندهی پسماند در انگلستان

به گزارش ایسنا و به نقل از نیوز، شورای جمع‌آوری و ساماندهی پسماند همچنین اعلام کرد: در حال حاضر کیسه‌های زباله از طریق یک سرویس آنلاین جدید تحویل داده می‌شوند و اگر تعداد کیسه‌ها بیشتر از میزان استاندارد باشد، افراد برای جمع‌آوری آنها باید هزینه پرداخت کرده و علت این افزایش زباله را توضیح دهند.

در لندن، بیشتر مردم از کیسه‌های بازیافتی استفاده می‌کنند و در سال جاری این کیسه‌ها از رنگ صورتی به رنگ شفاف تغییر یافته است.

همچنین به جای رها کردن کاغذ در زباله‌های دیگر از کیسه‌های پلاستیکی روشن برای جمع‌آوری آنها استفاده می‌شود.

مارتین گاوین عضو شورای سیاستگذاری مواد زاید گفت: اقدامات لازم برای عرضه کافی کیسه‌های بازیافت فراهم شده است و شهروندانی که مایلند کیسه برای جداسازی زباله داشته باشند به راحتی قادرند این کیسه‌ها را دریافت کنند.

همچنین با توجه به این که گرمای زیاد موجب ایجاد کرم و حشرات در ضایعات مواد غذایی خواهد شد، قرار است شهروندان، این مواد را درون سطل‌های سبز قرار دهند. البته شورای مدیریت پسماند توصیه کرده برای پیشگیری از ایجاد قارچ و دیگر مواد مضر، غذای باقی‌مانده در روزنامه قرار گرفته و سپس درون سطل گذاشته شده و بعد از هر بار جمع‌آوری سطل‌ها شسته و تمیز شوند.

کد خبر 413394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha