همشهری آنلاین: کارتن خواب‌ها و متکدیان مستقر در محدوده نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ از سوی گشت های سیار سازمان خدمات اجتماعی جمع‌آوری می‌شوند.

ساماندهی کارتن خواب ها و متکدیان توسط گشت های سیار درمنطقه ۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون فرهنگی و اجتماعی با اعلام این خبرگفت: به منظـور پاکسازی و زیباسازی معابر و خیابان‌ها از ناهنجاری های بصری طرح گشت و جمع آوری کارتن خواب‌ها و متکدیان در دستورکار اداره خدمات اجتماعی این معاونت قرار گرفت.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری طی گشت زنی های مستمر گشت‌های سیار سازمان خدمات اجتماعی 75 کارتن خواب، بی‌خانمان، کودکان کار و خیابان و متکدیان از معابر نواحی پنجگانه جمع‌آوری و به مراکز نگهداری موقت و مددسراها منتقل شده‌اند.

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن این منطقه درحریم بیشترین حضور این افراد در محله خلازیر، اتوبان تندگویان پل شقایق، بوستان شقایق، بوستان بهشت، جنب ورزشگاه محمد بنا، چهارراه شقایق و ... دیده شده است.

گفتنی است شهروندان نیز برای مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137 و اعلام زمان ومکان حضور کارتن خواب‌ها در فعالیت شناسایی و ساماندهی آنها همکاری کنند.

کد خبر 413383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha