همشهری آنلاین: رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف محموله ساعت قاچاق در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: در مجموع ۵۴۵۰ ساعت قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش فارس،‌ سردار حسن مهری رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه به جزئیات کشف این محموله قاچاق پرداخت و اظها رداشت: در تاریخ 14 مرداد پلیس مبارزه با قاچاق کالا گزارش داد فردی قصد دارد یک محموله ساعت به کیش منتقل کند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور، تصریح کرد: ماموران پلیس فرودگاه به سرعت وارد عمل شده و یک نفر را در این رابطه بازداشت کردند.

این مقام ارشد پلیس فرودگاه‌های کشور، بیان داشت: بعد از بازداشت این فرد، وی از ارائه هرگونه مجوز خودداری کرد و بعد از تحقیقات معلوم شد تعدادی ساعت نیز در دفتر کار وی وجود دارد.

سردار مهری اعلام کرد: در فرودگاه‌ مهرآباد از این فرد حدود هزار عدد ساعت با برند خارجی کشف و ضبط شد؛‌ قیمت ساعت‌ها بین 1.5 تا 8 میلیون تومان است.

وی به نکته قابل توجه در این محموله قاچاق پرداخت و گفت: همه ساعت‌ها دارای برچسب شبنم بوده‌اند؛ البته برچسب‌های تقلبی شبنم که چاپ کرده و بر روی ساعت‌ها نصب کرده بودند.

سردار مهری گفت: از دفتر کاری این شرکت نیز تعداد قابل توجهی ساعت کشف و ضبط شد که در مجموع 5400 عدد ساعت به ارزش 35 میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: این فرد شریکی داشته که سال گذشته به دلیل قاچاق ارز دستگیر و روانه زندان شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص زمان ورود این محموله به کشور گفت: این محموله در سال 92 وارد شده و در تهران اختفا شده بود و در هنگام انتقال به کیش در فرودگاه مهراباد کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: هر وقت کالایی توسط پلیس گشف شود و مدرک گمرکی نداشته باشد کالای قاچاق محسوب می‌شود.

کد خبر 413036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha