پلیس در تعقیب قاتلی فراری است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور اداره آب وارد خانه زنی سالخورده شده و او را به قتل رسانده است.

با دستور قضایی انتشار عکس

 

به گزارش همشهری، چندی قبل به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی پایتخت اعلام شد که خانه‌ای ویلایی در خیابان خزر شمالی طعمه حریق شده است. هرچند دقایقی بعد آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند و آتش‌سوزی را مهار کردند اما در آنجا با جسد صاحبخانه که زنی 80ساله بود روبه‌رو شدند و پلیس را در جریان گذاشتند.

با حضور مأموران و بازپرس جنایی در محل حادثه معلوم شد زن سالخورده به‌دلیل ضرب و شتم جان باخته است. او از 10سال قبل به‌دنبال فوت شوهرش همراه یک پرستار خانگی زندگی می‌کرد و فرزندانش نیز در خارج از کشور زندگی می‌کنند. مأموران ابتدا به تحقیق از پرستار خانگی پرداختند. او به آنها گفت: من شب‌ها در خانه این زن می‌ماندم تا او تنها نباشد.

چند روز قبل لوله آب حیاط خانه ترکید و مأموران اداره آب برای تعمیرات به آنجا آمدند. روز حادثه من به خانه دخترم رفته بودم که خانم تماس گرفت و گفت فردی از اداره آب آمده است. من هم خودم را به خانه رساندم اما دیدم آنجا آتش گرفته است.

ماموران در بخش دیگری از تحقیقات خود به بررسی دوربین‌های مداربسته و دوربین آیفون محل حادثه پرداختند و توانستند تصویر جوانی حدود 30ساله را که روز حادثه به‌عنوان مأمور اداره آب وارد آنجا شده بود به‌دست آورند. این تصاویر نشان می‌داد او 3ساعت پس از ورود به خانه متوفی درحالی‌که بسته‌ای در دست دارد از آنجا خارج می‌شود.

با وجود به‌دست آمدن این تصاویر اما هیچ‌یک از نزدیکان متوفی وی را نمی‌شناختند و معلوم نبود او چه‌کسی است. حالا در شرایطی که مهم‌ترین فرضیه درخصوص مرگ زن سالخورده، قتل او توسط مأمور قلابی اداره آب است پلیس آگاهی با انتشار تصویر تنها مظنون پرونده از شهروندان برای دستگیری وی کمک خواست.

سرهنگ علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام صدور مجوز انتشار تصویر بدون پوشش این مظنون گفت: از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این شخص شده‌اند درخواست می‌شود از طریق تماس با شماره51055428 کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی را در دستگیری وی یاری دهند.

کد خبر 412789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha