همشهری آنلاین: تازه‌ترین فیلم از مجموعه «ماموریت: غیرممکن» با هنرنمایی تام کروز در آستانه رسیدن به رکورد ۶۰ میلیون دلاری در نخستین هفته اکران است.

ماموریت غیرممکن ۶

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ورايتي، «ماموريت: غيرممكن - فال‌اوت» به نويسندگي و كارگرداني كريستوفر مكواري اين هفته در 4386 سينما در آمريكاي شمالي روي پرده رفت و روز جمعه 23 ميليون دلار فروخت. به اين ترتيب، انتظار مي‌رود ششمين فيلم «ماموريت: غيرممكن» در سه روز اول اكران بين 50 تا 65 ميليون دلار در گيشه آمريكا و كانادا به دست بياورد كه بالاترين رقم در اين مجموعه محبوب خواهد بود.

«ملت ياغي» كه آن هم به كارگرداني مكواري توليد شده بود، سال 2015 روي پرده رفت و در هفته اول حدود 56 ميليون دلار فروخت. فيلم با 192 ميليون دلار در آمريكاي شمالي و 682 ميليون دلار در بازار جهاني به كار خود پايان داد. پرفروش‌ترين فيلم مجموعه «ماموريت: غيرممكن» در سه روز اول اكران دومين قسمت آن است كه سال 2000 به نمايش درآمد و از جمعه تا يكشنبه 58 ميليون دلار فروخت.

«فال‌اوت» با بازي كروز در نقش ايتن هانت داستان تلاش او براي پيشگيري از انجام يك حمله اتمي در سطح دنياست. سايمن پگ، ربكا فرگوسن، وينگ ريمز، الك بالدوين، ميشل موناهان و شان هريس نقش‌هاي خود را در فيلم تكرار كرده‌اند و هنري كاويل، ونسا كربي و شان بروكس بازيگران تازه آن هستند. «فال‌اوت» با 98 درصد نقد تازه از منتقدان راتن توميتوز بهترين فيلم اين مجموعه است كه بر اساس سريال «ماموريت: غيرممكن» 1966 تا 1973 توليد مي‌شود.

درآمد فيلم‌هاي تابستاني در بازار آمريكاي شمالي تا 24 ژوييه با حدود 11 درصد به سه ميليارد و 210 ميليون دلار رسيد و «اينكرديبل‌ها 2» با 564 ميليون دلار فروش در 41 روز صدرنشين جدول تابستان است. گيشه سال 2018 هم ركورد هفت ميليارد و 160 ميليون دلار را پشت سر گذاشت كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد بيشتر است.

کد خبر 411951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha