مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۷
۰ نفر

هکشهری‌آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از اجرای طرح حمایت از مدارس در محله‌های ۱۴ گانه این منطقه در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 با اشاره به این‌که این طرح براي بهبود وضعیت فضاهای تحصیلی دانش‌آموزان و بهسازی مدارس انجام می‌شود، افزود: این اقدام‌ها در سه محور عمرانی، تجهیزاتی و برنامه‌ای شامل تجهیز امکانات و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی، علمی و آموزشی انجام خواهد شد.

حميد بهرامی گفت: فعالیت‌های عمرانی و تجهیزاتی طبق یک برنامه‌ریزی دقیق و در طول ۳ ماه تابستان در مدارس سطح منطقه اجرا خواهد شد. مدارس در توسعه و تعمیق فرهنگ جامعه شهری نقش مهمی دارند، در همین راستا اداره آموزش‌ و مشارکت‌های اجتماعی این منطقه، با همکاری و تعامل مدیریت آموزش و پرورش اجرای طرح حمایت از مدارس را در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: مجموعه فعالیت‌های عمرانی و تجهیزاتی مدارس در قالب کمک به آسفالت، تجهیز کتابخانه و نمازخانه ها، تجهیز لوازم ورزشی و تفریحی، تأمین تجهیزات هوشمندسازی، تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های مدارس اجرا خواهد شد.

معاون شهردار منطقه در ادامه با تاکید بر تقویت فعالیت‌ها و برنامه‌های تربیتی و آموزشی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری اظهار داشت: آموزش حقوق و تكاليف شهروندي دانش آموزان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، آموزش محیطی، برگزاری گردش ها و اردوهای علمی- آموزشی، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، تولید و توزیع محصولات فرهنگي و آموزشی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌‌ها، طرح شهردار مدرسه، کمک به انجام فعالیت‌های مناسبتی و ... نیز از جمله همکاری‌های مشترک بین آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 19 در طول سال جاری خواهد بود.

کد خبر 411935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha