سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۶ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: روابط عمومی آموزش و پرورش استان تهران زمان برگزاری امتحانات داخلی و سراسری لغو شده دانش‌آموزان مقاطع مختلف را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش برگزاری امتحانات داخلی لغو شده دانش‌آموزان مقاطع مختلف به اول بهمن‌ماه و برگزاری امتحانات سراسری لغو شده دانش‌اموزان متوسطه و پیش‌دانشگاهی به اسفند ماه موکول شد.

علی سلیمانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان تهران با اعلام این خبر گفت: برگزاری امتحانات لغو شده مقاطع ابتدایی و راهنمایی به پس از پایان امتحانات داخلی دی‌ماه موکول شده و از اول بهمن ماه برگزار می‌شود.

حمید فراهانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد: امتحانات لغو شده داخلی دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی تا متوسطه از اول بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا وی در ادامه عنوان کرد: امتحانات سراسری لغو شده دانش‌آموزان متوسطه و همچنین امتحانات هماهنگ لغو شده دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی در اسفند ماه برگزار می‌شود که زمان دقیق برگزاری آن با هماهنگی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش با سازمان آموزش و پرورش شهر تهران مشخص خواهد شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران همچنین اعلام کرد: تمدید تعطیلی مدارس ابتدایی و راهنمایی به دلیل یخ‌زدگی و لغزندگی شدید معابر متعاقبا اعلام می‌شود.

کد خبر 41186

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز