همشهری آنلاین: فرمانده سپاه قدس خطاب به مقامات آمریکا گفت: از آن چه فکر کنید به شما نزدیکتریم، یادتان باشد طرف حساب شما من هستم و نیروی سپاه قدس، نه تمام نیروهای مسلح، شما که می‌دانید توان ایران در جنگ نامتقارن چقدر است.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم سلیمانی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات رمضان و مرصاد، در همدان خطاب به مقامات آمریکا اظهار داشت: با ۱۱۰ هزار سرباز و هزاران دستگاه تانک و نفربر و صدها فروند هواپیمای جنگی به افغانستان حمله کردید و پس از شکست بارها از طالبان برای صلح و گفت‌وگو التماس کردید و اکنون برای ما خط و نشان می‌کشید؟

وی افزود: شما با ۱۶۰ هزار سرباز و چند برابر تجهیزات افغانستان به عراق حمله کردید و با وحشیانه‌ترین اتفاقات در این کشور مواجه شدید و حالا ملت ایران را تهدید می کنید؟

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: در جنگ ۳۳ روزه با رژیم منحوس اسراییل که همانند وزنه به پای شما آویزان است، انواع و اقسام شکست‌ها را تجربه کردید و به ما بگویید در غزه چه غلطی توانستید بکنید؟

وی تصریح کرد: شما جنگی با پشتوانه ۲۰۰۰ میلیارد دلار با همکاری امارات و عربستان سعودی در یمن به راه انداختید و همه امکانات فنی که بیش از ۲۸۰۰ دستگاه تانک مجهز دنیا را بدون خط قرمز در اختیار عربستان قرار دادید که چیزی جز جنایات کودک کشی چیزی به دست نیاوردید.

فرمانده سپاه قدس خطاب به رییس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ قمارباز به شما می‌گویم از آنچه که شما فکر می‌کنید ما به شما نزدیک‌تریم.

وی با تأکید براینکه هیچ شبی نیست که ما بخوابیم و به شما فکر نکنیم، افزود: ما ملت شهادت و امام حسین(ع) هستیم و حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم.

سردار سلیمانی بیان کرد: این را بدانید اگر جنگی اتفاق بیفتد این نابودی همه امکانات شما و پیروزی ما است که پایان جنگ را رقم خواهد زد؛ پس شما جنگ را شروع کنید باقی ماجرا با ما.

وی افزود: بیانات رییس جمهور در مقابل ادبیات روانی دشمن انسجام، شجاعت و وحدت می‌دهد و جامعه ما را شجاع می کند.

فرمانده سپاه قدس عنوان کرد: بیانات شجاعانه و قابل افتخار رییس جمهور بسیار اثرگذار و حرف دل مردم بود و هرکسی بخواهد این روش و بیان را تضعیف کند خائن به مملکت است.

وی افزود: ترامپ در مقابل سخنان رییس جمهور ما، مطالب سخیفی را در توییت خود بیان کرد که پاسخ دادن به آن در شان رئیس جمهور کشور ما نبود.

سردار سلیمانی عنوان کرد: من به عنوان سرباز ملت جواب ایشان را می‌دهم و می‌گویم آقای ترامپ تو به چه جراتی ما را تهدید می‌کنی؟

وی افزود: نزدیک به یک سال از رییس جمهوری ترامپ می‌گذرد و ادبیات وی همچنان قمارخانه‌ای و کاباره‌ای است و با همان ادبیات با دنیا حرف می‌زند.

فرمانده سپاه قدس بیان کرد: وقتی که وی با اروپا، روسیه، چین و کره به همین نحو حرف می‌زند احساس می‌شود که این حرف‌های یک قمارباز است و نشان از شکست یک ملت را دارد.

فرمانده قدس سپاه خطاب به ترامپ گفت: تو که سابقه نداری و فکرت مشغول چیزهای دیگر است لااقل از سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا درباره سبقه ایران و اینکه کسی تا به حال نتوانسته علیه ایران کاری کند سوال کن.

سردار سلیمانی افزود: اکنون شما در حال جمع کردن زباله‌های دور ریخته ایران و همان منافقان در آن سوی مرزها هستید و مدام این زن ولگرد را از این تلویزیون به تلویزیون دیگر می‌چرخانید؛ زیرا این تنها امید شما است.

کد خبر 411837

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha