همشهری آنلاین: بزرگ‌ترین دختر رئیس‌جمهوری آمریکا به زودی به تمام فعالیت‌های خود در صنعت مد پایان می‌دهد.

ایوانکا ترامپ

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از نيويورك‌پست، ايوانكا ترامپ كه از سال‌ها پيش با به برندي به نام خود در صنعت مد حضوري جدي دارد، با ورود پدرش به كاخ سفيد درگير فعاليت‌هاي سياسي و حاشيه‌اي شد و ديگر مثل گذشته بر امور شركت خود نظارت جدي ندارد. شركت در اولين فرصت ممكن تعطيل مي‌شود و اين موضوع به اطلاع كاركنان هم رسيده است. به اين ترتيب، تمام كارمندان آن بايد دنبال كاري تازه براي خودشان باشند.

خاندان ترامپ از سال 2016 به استفاده از قدرت رياست‌جمهوري براي منافع شخصي خود متهم شدند و به شدت تحت فشار و انتقاد مردم و افكار عمومي قرار گرفتند. ايوانكا هم براي پاسخ دادن به اين دغدغه‌ها سال 2017 از مديريت شركت خود كناره‌گيري كرد اما پس از آنكه پدرش ماه مي امسال تصميم گرفت از تحريم شركت چيني ZTE چشم‌پوشي كند، انتقادها دوباره اوج گرفت. اندكي پيش از اين ماجرا، ايوانكا وارد عرصه تجارت در چين شده بود.

در بيانيه‌اي كه دختر رئيس‌جمهوري به مناسبت پايان كار برند ايوانكا ترامپ منتشر كرد، چنين آمده است: «وقتي من با اين برند آغاز كردم، هيچ‌كس نمي‌توانست موفقيت ما را پيش‌بيني كند. پس از 17 ماه حضور در واشنگتن، نمي‌دانم كه آيا هرگز به عرصه تجارت برخواهم گشت يا نه. در هر حال، گرفتن اين تصميم براي پايان دادن به كار شركت تنها نتيجه عادلانه‌اي است كه گروه من و همكارانم به آن رسيده‌ايم.»

ترامپ 36 ساله از 2007 وارد فعاليت در عرصه مد شد و كار خود را با طراحي جواهرات آغاز كرد. تجارت او به تدريج گسترده‌تر و وارد عرصه‌هاي لباس، كيف دستي، كفش و ديگر وسايل شخصي شد. سال گذشته چند فروشگاه در آمريكا عرضه برند ايوانكا ترامپ را به دليل استقبال كم مردم متوقف كردند.

کد خبر 411730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha