خواننده پاپ که به بهانه ازدواج، دختران جوان را فریب داده و پس از آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه از آنها دست به اخاذی میلیونی از طعمه‌هایش می‌زد با شکایت ۵ دختر جوان دستگیر شد.

خواننده پاپ

به گزارش همشهری، تحقیقات پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این مرد جوان که سعید نام دارد با شکایت یکی از دختران شروع شد. او در تشریح ماجرا به مأموران گفت: مدتی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی با جوانی به نام سعید آشنا شدم. او می‌گفت که یک خواننده و آهنگساز معروف است و فیلم‌هایی که برایم می‌فرستاد نیز او را در کنار برخی از بازیگران و خوانندگان سرشناس نشان می‌داد. از طرفی در اینترنت هم بیوگرافی، عکس‌ها و آهنگ‌های او را دیدم و باورم شد که فردی هنرمند است.

شاکی ادامه داد: مدتی بعد سعید مدعی شد که به من علاقه‌مند شده و پیشنهاد ازدواج داد. او می‌گفت که به یکی از برنامه‌های معروف تلویزیونی هم دعوت شده و پیامک‌هایی برایم می‌فرستاد که نشان می‌داد در جاهای مختلف کنسرت دارد. همه اینها باعث شد که به او اعتماد کنم و به پیشنهادش جواب مثبت بدهم و قرار گذاشتیم همدیگر را ببینیم.

اما سعید مدعی بود که دشمنان زیادی دارد و چون معروف است ممکن افرادی ما را با هم دیده و با تهیه عکس و مطلب آبروریزی کنند. به همین دلیل مرا به خانه‌اش دعوت کرد و گفت که می‌خواهد مرا به تعدادی از هنرمندان که مهمانش هستند معرفی کند تا شاید بتوانم وارد دنیای بازیگری شوم. من هم قبول کردم و روز حادثه سعید برایم خودرویی فرستاد و من به خانه‌اش در دربند رفتم.

دختر جوان ادامه داد: وقتی وارد خانه شدم، به غیراز سعید کسی در آنجا نبود. او در ابتدا کاملا محترمانه رفتار می‌کرد و مدعی بود که بقیه مهمانانش هم به‌زودی می‌رسند. کمی بعد تعدادی از آهنگ‌هایش را برایم پخش کرد و ناگهان به سمتم آمد و رفتارش به‌گونه‌ای بود که فهمیدم نیت شومی در سر دارد.

برای همین به وی اعتراض کردم و خواستم خانه‌اش را ترک کنم اما سعید کتکم زد و دستش را روی دهانم گذاشت تا سر و صدا نکنم. بعد هم با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن گفت که از صحنه آزار و اذیت من فیلم تهیه کرده و اگر تن به خواسته‌هایش ندهم، فیلم‌ها را در اینترنت پخش می‌کند. من که وحشت کرده بودم از ترس آبروریزی مجبور شدم در چند نوبت چند میلیون تومان به حسابش واریز کنم اما او دست بردار نبود و وقتی فهمیدم که وی این بلا را سر چند دختر دیگر هم آورده است، تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

با شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره 16پلیس آگاهی تهران به تحقیق پرداختند و متوجه شدند سعید یک خواننده پاپ است که عکس‌ها و آهنگ‌های زیادی از او در اینترنت منتشر شده است. به این ترتیب دستور بازداشت او صادر شد و مأموران در یک عملیات ضربتی وی را در خانه‌اش در طبقه سوم آپارتمانی در منطقه دربند دستگیر کردند.

هر چند متهم در ابتدا مدعی بود که بی‌‌گناه است و کسی را مورد آزار واذیت قرار نداده اما در ادامه شاکیان دیگری هم با مراجعه به پلیس از او شکایت کردند. یکی از آنها گفت: از طریق تلگرام با سعید آشنا شدم. او به من وعده ازدواج داد و من که باورم شده بود خواننده و آهنگساز معروفی است به وی جواب مثبت دادم.

سعید در ادامه به بهانه تهیه آلبوم موسیقی مبلغی از من گرفت و یک روز که مرا برای آشنایی با خانواده‌اش به خانه‌اش دعوت کرده بود، فهمیدم که نیت شومی دارد. آن روز در برابرش مقاومت کردم اما او مرا به باد کتک گرفت وبه زور مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن هم مدعی شد از صحنه آزار و اذیتم فیلم گرفته و با تهدید شروع به اخاذی کرد. او در چند نوبت چند میلیون تومان از من گرفت تا اینکه فهمیدم دستگیر شده و تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

با شکایت 5دختر جوان از خواننده پاپ و مواجهه حضوری، متهم که تا پیش از این مدعی بود بی‌گناه است به جرم خود اقرار و اظهار پشیمانی کرد. این در حالی است که احتمال می‌رود افرادی که قربانی او شده‌اند بیشتر از 5نفر باشند و به همین دلیل تحقیقات برای شناسایی بقیه شاکیان ادامه دارد.

  • اعتماد نکنید

سرهنگ علی‌ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران می‌گوید: متهم متولد 1368 است که هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و شاکیان احتمالی می‌توانند با اطمینان از محفوظ ماندن نام و مشخصات‌شان نزد پلیس و دستگاه قضایی برای شکایت از وی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند. او ادامه می‌‌دهد: فضای مجازی جدا از مزایایی که دارد متأسفانه بستری شده برای فعالیت مجرمان و تبهکاران.

در این میان دختران، بیشترین قربانیانی هستند که در دام‌ تبهکاران در فضای مجازی گرفتار می‌شوند و فریب وعده‌ها و ادعاهای دروغین آنها را می‌خورند. این روزها افراد زیادی با ادعای خوانندگی اقدام به انتشار آهنگ و آلبوم در اینترنت می‌کنند؛ حال آنکه شمار زیادی از آنها نه‌تنها مجوزی از نهادهای ذیربط ندارند، بلکه به‌صورت غیرقانونی و اصطلاحا زیرزمینی اقدام به این کار می‌کنند و شهروندان باید دقت کنند که صرف انتشار عکس و آهنگ در اینترنت، دلیلی برای معروفیت و محبوبیت یک خواننده نیست.

به گفته وی، فضای مجازی محل مناسبی برای دوستیابی و همسریابی نیست و جوانان به‌خصوص دختران باید توجه داشته باشند که صرف آشنایی مجازی و گفت‌وگوهای اینترنتی دلیلی برای اعتماد به افراد نیست و گاهی ممکن است دامی باشد که از سوی مجرمان پهن شده است.

کد خبر 411374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha