مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۸۶ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن بیان آنکه حجم مسافران مترو به شدت افزایش یافته است اعلام کرد:

با وجود تعطیلات دوروزه به دلیل کاهش شدید دما، سر فاصله حرکت قطارهای مترو بر اساس روند روزهای تعطیل نخواهد بود.
مهندس تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار سما ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: سرفاصله حرکت قطارهای مترو نسبت به روزهای تعطیل کاهش یافته است زیرا تعداد زیادی از شهروندان به دلیل یخ زدگی معابر ترجیح می‌دهند از مترو استفاده کنند که این امر سبب ازدحام جمعیت در مترو می شود.

وی با اشاره به اینکه استقبال شهروندان تهرانی از اتوبوس و تاکسی نیز در این روزها افزایش یافته است ، تصریح کرد: تمام گشت های تاکسیرانی همچنین در سطح شهر حضور خواهند داشت تا تاکسی ها بدون مسافر تردد نکنند و برخی از مسیرهای از عرصه خدمات رسانی خارج نشوند.

وی افزود: تمام اتوبوس‌ها از ساعت 30/5 در مناطق 22 گانه شهر تهران آغاز به کار کرده اند و در برخی از مسیرها نیز اتوبوس‌ها مجهز به زنجیر چرخ شده‌اند.

معاون شهردار تهران همچنین در مورد افت فشار گاز و احتمال بورز مشکل سوخت گیری برای اتوبوس های گاز سوز تصریح کرد: هنوز مشکل خاصی برای سوخت گیری اتوبوس های گاز سوز به دلیل افت فشار گاز به وجود نیامده است اما تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده که در صورت بروز مشکل در سوخت گیری، اتوبوس های گازوئیل سوز جایگزین آنها شوند.

مهندس تشکری هاشمی همچنین در مورد وضعیت ترافیک از ساعات اولیه صبح امروز گفت: از ساعت 5 تا 7 صبح تردد در سطح معابر تهران بسیار کم بود و از ساعت 7 تا 9 یعنی ساعت اوج ترافیک صبحگاهی ترافیک بسیار روان بود و هیچ یک از بزرگراه ها و معابر شریانی مسدود نشدند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه هیچ تصادف سنگینی نیز در شهر تهران رخ نداده است و با تمهیدات شهرداری تهران هیچ یک از خیابان ها و بزرگراه ها دچار یخ زدگی نشده اند.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران افزود: شب گذشته تنها یک تصادف منجر به جرح در خیابان شریعتی گزارش شد که دلیل آن هم بی احتیاطی و سرعت بالای یکی از خودروها بوده است.

وی تصریح کرد: ستاد بحران در مرکز کنترل ترافیک همچنان به کار خود ادامه خواهد داد تا وضعیت به حالت عادی برگردد و در واقع تمام مسیرها و معابر تحت نظارت و کنترل قرار دارند.

کد خبر 41129

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز