پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: محصول جدید گروه خودرو سازی سایپا با نام رهام که در طراحی آن از شاهین ایرانی اقتباس شده در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز رونمایی شد.

رهام

به گزارش ایرنا،در این آیین اعلام شد که این شرکت خودروسازی این محصول را با موتور و طراحی ملی و پلت فرم داخلی و توسط طراحان و مهندسان ایرانی ساخته است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در سخنانی در این آیین گفت: معرفی این محصول جدید که رهام نامگذاری شده در راستای توجه به خواسته های مشتریان است که سالها از آن غفلت شده بود.

محسن قاسم جهرودی افزود: ضریب امنیت این خودرو بالا و در حد استانداردهای روز دنیا است و در طراحی ظاهر این محصول نیز از نماد شاهین ایرانی اقتباس شده است.

وی با بیان اینکه در بدنه این خودرو از فولاد با استاندارد بالا استفاده شده است، اظهار داشت: خودرو رهام از موتوری با حجم هزار و 650 سی سی و قدرتی معادل 114 اسب بخار بهره می برد.
وی ادامه داد: این خودرو در 2 نوع گیربکس پنج دنده دستی و 6 سرعته اتوماتیک و همچنین سیستم ترمز ای بی اس و فرمان برقی تولید خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا همچنین گفت: خطوط تولید این محصول به طور کامل رباتیک بوده و از با کیفیت ترین دستگاه های روز دنیا در ساخت این خودرو ایرانی استفاده شده است.

کد خبر 411152

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha