مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۶ - ۲۰:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار کرج گفت: بارش برف سنگین که از شنبه شب آغاز شده، وضعیت ویژه در این کلانشهر ایجاد کرده است.

سیدمهدی مقدسی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش کم سابقه برف در شهرستان کرج، شهرداری تمام امکانات و کارکنان خود را برای خدمات دهی به مردم بسیج کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری کرج از نیمه شب گذشته تاکنون با حضور در شهر مشغول نمک پاشی و برف روبی معابر اصلی این کلانشهر هستند.

مقدسی گفت: با توجه به استمرار بارش برف و محدودیت امکانات، ضرورت دارد سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی به کمک شهرداری بشتابند.

وی، از سازمان‌ها و نهادهای شهرستان کرج خواست، ماشین‌آلات سنگین خود از جمله لودر، گریدر و کامیون‌های موجود را دراختیار شهراری قرار دهند.

شهردار کرج ادامه داد: ‪ ۲۸۰‬دستگاه اتوبوس در این کلانشهر فعالیت دارند اما به وسایل نقلیه بیشتری برای جابجایی مردم نیاز است.

همچنین به دنبال بارش برف سنگین و ایجاد راه‌بندان در تعدادی از معابر، معاون خدمات شهری شهرداری کرج از مردم خواست در برف‌روبی معابر با شهرداری همکاری کنند.

عبدالعلی قاسم‌پور به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون یک هزارو ‪ ۸۰۰‬نفر نیروی خدماتی با ‪ ۱۵۰‬دستگاه کامیون و گریدر در شهر مشغول برف روبی هستند.

وی افزود: با این حال به علت شدت بارش، بسیاری از معابر این کلانشهر اکنون مسدود است و رفت وآمد در آنها دشوار می‌باشد.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: بارش سنگین برف نیز مانع از اثربخشی نمک پاشی در معابر و خیابان‌های این کلانشهر شهر شده است.

اداره هواشناسی کرج اعلام کرد: ارتفاع برف اکنون در مناطق کوهستانی به یک متر و در مناطق شهری به ‪ ۴۳‬سانتی‌متر رسیده و پیش بینی می‌شود دما پنج درجه در ساعات پایانی امروز کاهش یابد.

کد خبر 41112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز