معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: هم‌اکنون ‪ ۲۰‬اکیپ امداد و نجات این جمعیت در جاده‌های این استان در حال خدمات رسانی به در راه‌ماندگان هستند.

احمد علیخانی یکشنبه شب در گفتگو با ایرنا افزود: با شروع بارش برف و کولاک تمام ‪ ۱۲‬پایگاه ثابت و سیار این جمعیت کار خود را آغاز کرده‌است.

وی با بیان اینکه فقط در محور قزوین به کوهین و تاکستان به ضیاء‌آباد احتمال دارد که در راه ماندگانی وجود داشته‌باشند گفت: در تلاش هستیم تا نیروهای امدای را به آن مناطق برسانیم.

علیخانی افزود: در محور بوئین زهرا به ساوه و در گردنه هجیب نیز امکان امداد رسانی نبود که در ساعت ‪ ۲۱‬امشب با بازگشایی مسیر، در راه ماندگان در پایگاه هلال احمر اسکان یافتند.

وی خاطرنشان کرد: برای مسافرینی که در راه مانده‌اند توزیع تغذیه، پتو و بنزین داشته‌ایم و با کمک دانشگاه آزاداسلامی و تعدادی از کارخانجات به تمام ‪ ۹‬هزار نفری که در استان اسکان داده شده‌اند، غذای گرم داده شده است.

علیخانی همچنین گفت: با توجه به امکانات موجود و تعامل و همکاری خوبی که بین دستگاههای مختلف وجود دارد در حال حاضر نیازی به امکانات دیگر استانهای کشور نداریم.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین نیز در گفتگو با ایرنا گفت: امداد رسانی به تمام در راه ماندگان این استان صورت گرفته است.

محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: تاکنون بیش از ‪ ۹‬هزارنفر از این افراد در مساجد و حسینیه‌ها اسکان داده شده که تاکنون هشتادنفر از مسافران توسط راه‌آهن به تهران منتقل و در تلاش هستیم تا تعداد بیشتری از این افراد را از این مسیر به تهران بفرستیم.

وی با تاکید براینکه خوشبختانه بارش برف و بسته شدن راه‌ها دراین استان تلفات جانی نداشته از شهروندان خواست تا مطلوب شدن شرایط جوی، از تردد در جاده‌های استان خودداری کنند.

کد خبر 41111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز