همشهری آنلاین: سرمربی استقلال گفت: چند روز دیگر لیگ برتر و ماه‌های آینده لیگ قهرمانان و جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود و به رغم حساسیت رقابت‌های پیش رو، تیم استقلال در بحرانی‌ترین شرایط خود قرار دارد.

وینفرد شفر

به گزارش ایرنا، وينفرد شفر امروز (چهارشنبه 27 تير) با بيان اين نظر افزود: کادر فنی و بازیکنان عاشقانه به دنبال رساندن استقلال به بهترین شرایط ممکن هستند ولی باید قبول کرد که آماده رقابت‌های پیش رو نیستیم و نیاز به بازیکنان جایگزین داریم.

وی گفت: تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر هنوز نهایی نشده است و درصدی از قرارداد بازیکنانی که به جمع ما آمدند هم پرداخت نشده که نشان می‌دهد شاید گذشت زمان مشکلات را حل کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید آنچه در 10 ماه گذشته ساخته شده در خطر از بین رفتن باشد و با توجه به بالا رفتن انتظارات از تیم، برای ادامه موفقیت نیاز است بازیکنان کلیدی تیم مانند مامه تیام، سرور جپاروف و مجید حسینی قرارداد خود را تمدید کنند.

شفر تاکید کرد که با توجه به استعفای رضا افتخاری از سمت مدیرعاملی باشگاه فعلا مسئولیت تمدید قرارداد با تیام و جپاروف را بر عهده دارد، هر چند که هیچ سمتی در این باره بر عهده او نیست و وی فقط یک مربی است.

وی که در صفحه شخصی خود این مطالب را منتشر کرده است، ادامه داد: در شرایط بحرانی باید قواعد مدیریت بحران را بدانیم و تصمیماتی از روی عصبانیت و هیجان نگیریم بلکه با تمرکز، صداقت و عمل باید کار را پیش برد.

هم اکنون بازیکنان تیم فوتبال استقلال در اردوی ترکیه بسر می‌برند که تا 31 تیر ماه ادامه دارد.

کد خبر 411108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha