همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به ابلاغ بخشنامه هشت ماده‌ای فرهنگی به تمامی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه، گفت: طبق این بخشنامه، برگزاری هر گونه اردوی مختلط و کنسرت در دانشگاه ممنوع است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين ابراهیم کلانتری در آیین ابلاغ احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، بسیاری از کارها و برنامه‌ها در راستای امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان با همه وجود تلاش می‌کنند تا از ارزش‌های الهی، انسانی و انقلابی مراقبت و آنها را در بدنه دانشگاه نهادینه کنند.

کلانتری یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی، دستگاه بزرگی است که می‌تواند علاوه بر عرصه آموزش عالی، در الگوسازی برای فضای داخل و خارج کشور نیز نقش مهمی داشته و موثر باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر، دو فریضه بزرگ الهی است که در آنها بحث‌های متعددی وجود دارد. این در حالی است که در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، بسیاری از کارها و برنامه‌ها در راستای همین موضوع انجام می‌شود.

کلانتری با اشاره به ابلاغ بخشنامه هشت ماده‌ای فرهنگی به تمامی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه، یادآور شد: طبق این بخشنامه، برگزاری هر گونه اردوی مختلط و کنسرت در دانشگاه ممنوع است. همچنین آیین‌نامه عفاف و پوشش در راستای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، پس از ساعت‌ها بررسی کارشناسی، تدوین و بومی‌سازی شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: نخستین ماموریتی که مقام معظم رهبری به دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی محول کرده، تحول در امور فرهنگی دانشگاه است. همین موضوع، یعنی پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی به دانشگاه تراز انقلاب تبدیل و به عنوان الگویی شایسته برای فضای آموزش عالی کشور مطرح شود، گفت: همه تلاش‌ها بر این اساس است که دانشجو، با عشق و علاقه در فضای معنویت و اخلاق حسنه، فعالیت کند.

کد خبر 411096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha