مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر حدود 11 هزار نیروی خدمات شهری در حال برف‌روبی و شن پاشی در سطح شهر تهران هستند.

حسن کاظم پور دهکردی در گفتگو با فارس با اشاره به اینکه بارش برف از شنبه شب آغاز شده است، گفت: تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در حال پاک‌سازی معابر و خیابان‌های شهر تهران هستند.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از خیابان‌ها و معابر اصلی شهر تهران باز شده، ولی قدری ترافیک در شهر است.

وی علت به‌روز مشکلات ترافیکی را در شهر نداشتن لاستیک یخ شکن خودروها عنوان کرد.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به وسعت 900 کیلومتری شهر تهران گفت: پاک‌سازی این محیط بزرگ قدری با تاخیر است.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی گریلدر و کامیون و خودرهای دیگر خدمات شهری در حال برف روبی هستند.

به گفته مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد خدمات شهری شهرداری تهران، 11 هزار نیروی خدمات شهری در حال برف روبی و شن پاشی در سطح شهر تهران هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که در برخی از معابر پاک‌سازی صورت نگرفته است؟ گفت: چرا پاک سازی شده ولی به دلیل ریزش برف چندین بار حتی یک محور را پاک سازی کرده‌ایم و دوباره برف در محور نشسته است.

به گفته دهکردی، تمام نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش کامل هستند.

کد خبر 41108

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز