همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خواهان تغییر زمان دیدار سوپر جام برابر پرسپولیس بودیم و انصراف ندادیم.

وینفرد شفر

به گزارش ایرنا از باشگاه استقلال، شفر درباره تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برنده اعلام کردن پرسپولیس در سوپر جام، اظهار داشت: از این تصمیم متعجبم. همه می‌دانند، دیدارهای فصل جدید به خاطر جام جهانی و جام ملت‌ها بسیار فشرده است و به دلیل همین فشردگی، عملکرد تیم‌های لیگ و دستیابی آنها به اهدافشان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی افزود: لیگ زودتر از زمان معمول آغاز می‌شود که این موضوع قابل تغییر نیست و زمانی که برای سوپرجام اعلام شد، مناسب نبود. به همین دلیل با حامی مالی باشگاه صحبت کردم تا برای تعویق این دیدار کمک کند.

سرمربی آلمانی استقلال گفت: برای تعویق دیدار، با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کردیم و به صورت رسمی هم درخواست خود جهت تعویق را ارسال کردیم. حالا باشگاه مرا مطلع کرد که مسابقه لغو شده و ناگهان خبر این بود که ما انصراف داده‌ایم و پرسپولیس برنده شده.

او افزود: همه می‌دانند دربی چه اهمیتی دارد و دلیل ما برای تعویق این مسابقه، اهمیت شرایط دو تیم به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان و همین طور تیم ملی ایران بوده است. می‌دانم که همه هواداران استقلال و پرسپولیس در یک موضوع متحد هستند که دو دربی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. فکر می‌کنم این مورد نظر فدراسیون و سازمان لیگ هم باشد امیدوار بودم از این هدف بسیار خوب حمایت کنند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: شاید این تصمیم، نتیجه یک اشتباه یا سوء تفاهم بوده است، زیرا ما تقاضای تعویق بازی را داشتیم و حالا می‌گویند استقلال درخواست لغو بازی را داشته و بازنده شده است!

سرمربی سال‌های دور کالسروهه ادامه داد: می‌توانیم سوپرجام را با حمایت اسپانسر مشترکمان و در زمانی دیگر در اروپا برگزار کنیم، زیرا هزاران هواداران استقلال و پرسپولیس در خارج از ایران و اروپا می‌توانند تیم‌های محبوبشان را از نزدیک ببینند. به تصمیم سازمان لیگ اعتراض داریم و آن را نمی‌پذیریم.

شفر در پایان گفت: تیم خونه به خونه حریف ما در فینال حذفی رسما از آن دیدار انصراف داد و خیلی‌ها تلاش کردند تا آن بازی برگزار شود. آن زمان این نامه انصراف مهم نبود، ولی الان نامه درخواست تعویق بازی از سوی ما به منزله انصراف تلقی شده است؟!

منطقی این بود که نامه رسمی ما را رسما با یک نامه جواب می‌دادند و می‌گفتند که نمی‌تو‌انیم تاریخ دیگری برای سوپرجام پیدا کنیم.

کد خبر 411009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha