همشهری آنلاین: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان به دلیل مخالفت با محتوای مستند خیلی محرمانه در نشست خبری که برای رونمایی از این مستند در خبرگزاری فارس برگزار شده بود حضور نیافت.

مستند خیلی محرمانه

به گزارش پارلمانی ایرنا، قرار بود امروز(سه‌شنبه 26 تير) مستند خیلی محرمانه که روایتی از جنجالی‌ترین پرونده‌های رد صلاحیت نمایندگان مجلس است و توسط خبرگزاری فارس تهیه شده با حضور عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در یک نشست خبری در این خبرگزاری اکران خصوصی شود.

بنا بود این نشست همراه با نشست خبری عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ساعت ١٠ امروز در خبرگزاری فارس برگزار شود، ولی تا ساعت ١١:١٥ دقیقه این نشست برگزار نشد و نهایتا اعلام شد که عباسعلی کدخدایی به دلیل مخالفت با محتوای این مستند در نشست حضور نمی‌یابد.

عباس درویش توانگر قائم مقام خبرگزاری فارس در این باره گفت: قرار بود اقای کدخدایی در نشست امروز و همچنین مراسم رونمایی از این مستند حضور یابد، ولی همزمان با برنامه اعلام کرد به دلیل موضوعاتی که در این مستند وجود دارد مانند مسائل اخلاقی و امنیتی در این مراسم حضور نمی‌یابد و نسبت به این موضوعات در فیلم گله کرد، هر چند این فیلم چند روز پیش برای بازبینی در اختیار آقای کدخدایی قرار گرفته بود.

مستند خیلی محرمانه که روایتی از جنجالی‌ترین پرونده‌های رد صلاحیت نمایندگان مجلس از سوی شورای نگهبان است، بدون نام بردن از مصادیق به تهیه‌کنندگی حمید یادروج و کارگردانی محمد نگینی تولید شده است.

در این مستند آیت الله مومن و عباسعلی کدخدایی از اعضای شورای نگهبان توضیحاتی را در مورند روند رد صلاحیت‌های دهمین دوره انتخابات مجلس ارائه می‌کنند، همچنین یکی از کارشناسان بررسی صلاحیت شورا که تصویری از وی نشان داده نمی‌شود، توضیحاتی را در مورد داوطلبان و دلیل رد صلاحیت آنان ارائه می‌کند.

برخی دلایل رد صلاحیت در این مستند، روابط نامشروع، حمل مواد مخدر، سرقت، مشکلات اخلاقی و مشکلات امنیتی عنوان شده است.
در این فیلم در مورد دلایل رد صلاحیت برخی از نمایندگان سابق و اسبق مجلس بدون ذکر نام توضیحاتی بیان می‌شود.

کد خبر 410966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha