یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هیئت دولت ادارات و مراکز دولتی تهران را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش‌ ایرنا یک منبع آگاه در دولت اعلام کرد: در پی بارش برف سنگین در نقاط مختلف کشور و ایجاد مشکل برای مردم ، هیئت دولت ادارات و مراکز دولتی را برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (17 و 18 دی 1386) تعطیل اعلام کرد.

به گفته این مقام آگاه، در این مدت بخش‌های امدادرسانی، خدمات ضروری و فوریت‌های پزشکی و خدماتی، کماکان جهت خدمت به مردم فعال خواهند بود.

جزئیات بیشتر

هیات وزیران شامگاه یکشنبه در اطلاعیه‌ای، کلیه مراکز دولتی، دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی استان تهران را فردا و پس فردا تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر امور رسانه‌های نهاد ریاست جمهوری، متن اطلاعیه هیئت دولت به این شرح است:

"باسپاس بی‌کران از الطاف الهی که ملت مومن ، پر تلاش و قدرشناس ما را مشمول عنایت فراوان خویش قرار داده است و با نزول پیوسته رحمت و برکت، قلوب مومنان و حق باوران را شادمان ساخته است و با تاکید و استمداد از همت بلند ملت عزیز ایران جهت همکاری با دیگر هموطنان، اعلام می‌دارد برابر گزارش سازمان هواشناسی کشور و نظر به اینکه روزهای آینده با کاهش دما و افزایش بارش‌ها رو به رو خواهیم شد و تبعاً نیاز به گرمایش بیشتر می‌باشد و به دنبال آن رفت و آمد در مناطق مسکونی با سختی مواجه می‌گردد و همچنین به منظور رعایت حال شهروندان عزیز، روزهای دوشنبه و سه شنبه ‪ ۱۷‬و ‪ ۱۸‬دی ماه ‪ ، ۸۶‬کلیه ادارات دولتی، دانشگاه‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش استان تهران به استثنای دفاتر ریاست جمهوری، وزرا و بانک‌ها و مراکز امدادی، بهداشتی، درمانی و خدماتی تعطلی می‌باشند.

ضمناً به کلیه استانداران ابلاغ می‌شود که با بررسی دقیق اوضاع جوی و نیازهای اهالی محترم شهرهای مختلف آن استان ، نسبت به تعطیلی یا محدودیت فعالیت مراکز اداری، آموزشی و خدماتی اتخاذ تصمیم نمایند."

کد خبر 41081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز