یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

ناظم مدرسه‌ای که به اتهام آزار دانش‌آموزان بازداشت شده بود از سوی دادگاه گناهکار تشخیص داده شده و به تحمل حبس و شلاق محکوم شد.

متهم

به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده جنجالی از اوایل خردادماه امسال با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد. این تصاویر حاکی از روابط غیراخلاقی ناظم مدرسه‌ای در غرب تهران با دانش‌آموزان بود و برخی رسانه‌ها مدعی بودند این ناظم 36نفر از دانش‌آموزان را آزار داده است.

در این شرایط متهم بازداشت و تحقیقات آغاز شد. تحقیقات در دادسرای ارشاد نشان داد اتهام ناظم بازداشت شده تشویق به فساد و کودک‌آزاری است. او روز 16تیرماه در شعبه1091 مجتمع قضایی ارشاد پشت درهای بسته محاکمه شد. در این جلسه که 2نفر از دانش‌آموزان و تعدادی از اولیای آنها حضور داشتند متهم اتهامش را پذیرفت و با اخذ آخرین دفاع ختم جلسه اعلام شد.

روز گذشته تسنیم گزارش داد که حکم متهم این پرونده صادر و ناظم مدرسه به حبس و شلاق محکوم شده است. غلامحسین اسماعیلی، رئیس‌کل دادگستری تهران نیز به میزان گفت: رأی صادر شده قابل تجدید نظرخواهی است و درصورت فرجام خواهی از سوی طرفین پرونده برای رسیدگی به دادگاه تجدیدنظر ارسال خواهد شد.

کد خبر 410799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha