همشهری آنلاین: نانسی سیناترا سینیر با نام اصلی نانسی بارباتو که نخستین همسر از چهار همسر خواننده مشهور و مادر سه فرزند او بود، در ۱۰۱ سالگی از دنیا رفت.

فرانک و نانسی سیناترا

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، نانسي سيناترا جونير خبر مرگ مادرش را روز جمعه در توييتر منتشر و زمان دقيق مرگ را ساعت 6:02 عصر اعلام كرد. نانسي و فرانك از دوران كودكي رابطه‌اي عاطفي با هم داشتند و سرانجام روز چهارم فوريه 1939 در كليساي جرزي‌سيتي ايالت نيوجرزي پيوند ازدواج بستند. آن زمان دوران شكوفايي سيناترا در حرفه خوانندگي بود و سه سال پيش از ازدواج يك برنامه 15 دقيقه‌اي در راديوي محلي اجرا كرده بود.

آنها در سال‌هاي اول زندگي مشترك در يك آپارتمان معمولي در جرزي‌سيتي روزگار گذراندند و دو فرزندشان هم در همان خانه به دنيا آمدند. پس از آنكه سيناترا در دهه 1940 به ستاره عرصه موسيقي پاپ تبديل شد، خانوادگي به لس‌آنجلس آمدند و آنجا بود كه جلوه‌هايي تازه از استعدادهاي فرانك بروز يافت؛ از جمله حضور در عرصه سينما و يك مرد شهري تمام‌عيار. اين سرآغاز فروپاشي زندگي خانوادگي سيناتراها بود.

پس از فراگير شدن رسوايي ارتباط فرانك با آوا گاردنر، نانسي در 1951 از او جدا شد و سرپرستي سه فرزندش نانسي، فرانك و تينا را بر عهده گرفت. او آگاهانه از مطرح شدن پرهيز كرد و نكته جالب اينكه طول و كيفيت زندگي‌اش بسيار بيشتر و بهتر از فرانك بود. سيناترا در 1998 از دنيا رفت و تنها پسر مشترك آنها يعني فرانك جونير هم دو سال پيش درگذشت.

جستجو در پايگاه معتبر imdb با نام نانسي بارباتو تنها دو نتيجه دارد؛ يك حضور در فيلم كنسرت «نانسي و لي در لاس‌وگاس» مربوط به 1975 به كارگرداني دخترش نانسي و يك حضور در برنامه تلويزيوني دوستش دينا شور در 1974. او هرگز ازدواج نكرد و روابطي دوستانه با همسر سابقش فرانك سيناترا داشت.

کد خبر 410672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha