همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «بیوه‌ها» به کارگردانی استیو مکویین روز چهارشنبه ۱۸ مهر در مراسم افتتاحیه شصت و دومین جشنواره فیلم لندن روی پرده می‌رود.

فیلم بیوه ها

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، «بيوه‌ها» تازه‌ترين تجربه كارگرداني فيلمساز رنگين‌پوست انگليسي است كه پنج سال پيش با «12 سال بردگي» برنده اسكار بهترين فيلم شد. مكويين 48 ساله اين تريلر پرهيجان را با موضوع سرقت بر اساس يك مجموعه تلويزيوني ساخته كه در دهه 1980 در بريتانيا به نمايش درآمده بود. داستان درباره گروهي از زنان است كه پس از كشته شدن شوهرانشان تصميم مي‌گيرند دست به سرقت بزنند.

البته مكويين ماجراهاي «بيوه‌ها» را از لندن به شيكاگو منتقل كرده و وايولا ديويس، ميشل رودريگز، اليزابت دبيكي، رابرت دووال و ليام نيسن از جمله بازيگران اصلي آن هستند. شركت انگليسي فيلم‌فور در توليد پروژه همكاري كرده و دو تهيه‌كننده فيلم برنده اسكار «سخنراني پادشاه» هم در آن مشاركت دارند. قرار است شركت فوكس قرن بيستم «بيوه‌ها» را پس از اكران‌هاي جشنواره‌اي از 16 نوامبر 2018 در سينماها روي پرده بفرستد.

از آنجا كه برنامه‌ريزان جشنواره لندن اكران «بيوه‌ها» را رونمايي بين‌المللي اعلام كرده‌اند، انتظار مي‌رود فيلم پيش از حضور در بريتانيا در يكي از دو جشنواره تلورايد يا تورنتو به نمايش درآيد. اين دو رويداد مهم منطقه در آمريكاي شمالي از روزهاي پاياني تابستان زنگ آغاز فصل جوايز سينمايي را به صدا درمي‌آورند و «بيوه‌ها» هم مي‌تواند به لطف درخشش در آنها و البته حضور در لندن راه خود را در فصل جوايز هموار كند.

کد خبر 410552

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha