همشهری آنلاین: اسماعیل عبادی در ادامه رقابت‌های تیر و کمان مرحله سوم کاپ آسیا که در چین تایپه در حال برگزاری است، به مدال نقره رسید. بقیه کمانداران کشورمان از دور رقابت‌های انفرادی حذف شدند.

Ebadi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه پيكارهای تیر و کمان مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه و در بخش انفرادی ریکرو و کامپوند زنان و مردان، اسماعیل عبادی نقره گرفت، اما سایر کمانداران ایران با شکست برابر حریفان آسیایی خود از دور رقابت‌های انفرادی کاپ آسیا حذف شدند.

در مرحله یک شانزدهم این مسابقات، اسماعیل عبادی، کماندار کامپوند ایران در مرحله یک شانزدهم ویتنام را با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۳ را شکست داد، در مرحله یک هشتم با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۶ بر هند غلبه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبادی در این مرحله برابر کماندار هنگ ‌کنگ به میدان رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۵ وي را شکست داد و به فینال رسيد. عبادی برای کسب مدال طلای کاپ آسیا در مرحله فینال برابر نماینده کره با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۴ شکست خورد و به مدال نقره کاپ آسیا دست يافت.

تیم ایران در این رقابت‌ها با کسب ۲ مدال نقره در بخش تیمی کامپوند زنان و مردان، مدال برنز در میکس کامپوند و یک مدال نقره انفرادی توسط اسماعیل عبادی به کار خود در مرحله سوم کاپ آسیا پایان داد.

کد خبر 410414

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha