همشهری آنلاین: وکیل خانواده کاووس سیدامامی از دیدار معاون امنیتی وزارت کشور با خانواده فعالان محیط زیستی بازداشت شده خبر داد و گفت: همسر سید‌امامی به درخواست دادسرای امنیت ممنوع‌الخروج شده است.

سید امامی

آرش کیخسروی در گفت‌وگو با ایرنا درخصوص ديدار معاون امنیتی وزارت کشور با خانواده فعالان محیط زیستی، گفت: این جلسه هفته گذشته با حضور خانواده‌ها و همسران فعالان محیط زیستی بازداشت شده، برگزار و هر یک از خانواده‌ها، مطالب و مشکلاتی که برای همسر یا فرزندان شان پیش آمده را مطرح کردند.

وي افزود: قرار است معاون امنیتی وزیر کشور، گزارش این جلسه را به کمیته چهار نفره تعیین شده از سوی رئیس جمهوری، ارائه دهد زیرا وی از جانب کمیته مزبور با خانواده‌ها دیدار کرده است.

کیخسروی ادامه داد: احتمالاً جزئیات این جلسه و آنچه در آن گذشته را در بیانیه‌ای اطلاع رسانند اما برخی خانواده‌ها زیاد به خبری شدن جزئیات این جلسه علاقه ندارند.

وکیل مدافع خانواده کاووس سیدامامی همچنین در باره ممنوع الخروجی همسر سیدامامی گفت: در مراجعه‌ای که هفته گذشته به بخش ممنوع الخروجی دادستانی کل کشور داشتیم، اعلام شد همسر سیدامامی به درخواست سرپرست دادسرای امنیت ممنوع الخروج شده است اما هنوز علت این درخواست را نمی‌دانیم.

کیخسروی اظهارداشت: هفته آینده برای پیگیری علت ممنوع الخروجی همسر سیدامامی به دادسرای امنیت مراجعه می‌کند.

کد خبر 410388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha