سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس اداره محیط زیست شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان در شرق استان گلستان گفت: شکارچی غیرمجاز با شلیک گلوله تفنگ ساچمه‌ای یکی از محیط‌بانان این اداره را در رامیان زخمی کرد.

شلیک به محیط‌بان

غلامرضا کریمی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: "اصغر بذرافشان" در این حادثه که صبح روز گذشته ( دوشنبه 18 تير) حد فاصل روستاهای شش آب و قورچای شهرستان رامیان روی داد از ناحیه دست چپ مورد اصابت گلوله شکارچی متخلف قرار گرفت.

وی در تشریح حادثه گفت: هنگامی که محیط بان در حال گشت‌زنی بود متوجه حضور شکارچی متخلف می‌شود که به وی فرمان توقف و ایست می‌دهد اما این فرد به هشدار محیط‌بان بی‌اعتنایی می‌کند.

کریمی با بیان اینکه شکارچی متخلف اقدام به شلیک هوایی و سپس شلیک به سمت محیط بان می‌کند، اضافه کرد: محیط بان رامیانی پس از شلیک شکارچی برای برخورد نکردن ساچمه‌ها، خود را به سمت دیگر پرت می‌کند که مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه، شکارچی متخلف با رها کردن کوله پشتی و وسایل خود، از محل متواری شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان افزود: محیط بان زخمی پس از درمان ابتدایی به وسیله امدادگران جمعیت هلال احمر روستای شش آب با کمک نیروهای فوریت پزشکی 115 به بیمارستان آزادشهر منتقل شد.
کریمی گفت: حال محیط بان زخمی اکنون مساعد است.

شهرستان های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان در مجموع با جمعیت 550 هزار نفر در شرق استان گلستان قرار دارند.

کد خبر 410339

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha