یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

ناظم مدرسه‌ای در غرب پایتخت که متهم است در محیط مدرسه مرتکب کارهای غیراخلاقی شده روز گذشته در مجتمع قضایی ارشاد محاکمه شد.

متهم

به‌گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده جنجالی از اوایل خرداد‌ماه امسال آغاز شد. خبرهای اولیه از آزار و اذیت چند پسر دانش‌آموز توسط ناظم مدرسه‌ای در بلوار مرزداران حکایت داشت و انتشار چند فیلم در این رابطه ماجرا را جنجالی کرد. برخی رسانه‌ها از تجاوز ناظم به 36نفر از دانش‌آموزان خبر می‌دادند و انتشار چنین اخباری افکار عمومی را جریحه‌دار کرد. این ماجرا تا آنجا پیش رفت که مقام معظم رهبری در نامه‌ای کم‌سابقه به رئیس قوه‌قضاییه دستور داد پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان این پرونده اجرا شود.

در چنین شرایطی تحقیقات از شاکیان و متهم پرونده در دادسرای ارشاد آغاز شد. درحالی‌که در این پرونده بحث بر سر تجاوز به دانش‌آموزان بود اما احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در این موضوع 7دانش‌آموز معرفی شدند ولی با توجه به اینکه هیچ‌یک از آنها ادعایی درباره تجاوز فیزیکی نداشتند معاینه جسمانی انجام نشد و فقط معاینه روانشناختی از آنها انجام شد.

از سوی دیگر منصوری، سرپرست دادسرای ارشاد نیز اتهامات ناظم مدرسه معین را تشویق به فساد و کودک‌آزاری اعلام کرد و گفت: پرونده مزبور 8شاکی خصوصی دارد که با صدور کیفرخواست به یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی ارشاد ارسال شد. صبح دیروز طبق اعلام قبلی نخستین جلسه محاکمه در مجتمع قضایی ارشاد و به شکل غیرعلنی برگزار شد.

در این جلسه بعد از اعلام شکایت چند نفر از شاکیان، رئیس دادگاه اتهامات وارده را به متهم تفهیم کرد و در ادامه او به دفاع از خود پرداخت. هرچند به‌دلیل غیرعلنی بودن این جلسه که تا بعدازظهر دیروز ادامه داشت هنوز جزئیاتی از جلسه محاکمه منتشر نشده است اما به گفته یکی از مسئولان مجتمع قضایی به‌احتمال زیاد رسیدگی به این پرونده در جلسه دیگری نیز ادامه خواهد یافت.

کد خبر 410263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha