همشهری آنلاین: اپل اعلام کرده که در اواخر امسال آیفون‌های بزرگتری به بازار عرضه خواهد کرد و ممکن است این آیفون‌ها در رنگ‌های مختلف عرضه شوند.

سسسسسس

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که آیفون جدید یک صفحه نمایش ۶٫۵اینچی OLED داشته باشد و در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی عرضه شود. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که آيفون دیگری با صفحه نمایش ۶٫۱اينچی LED در رنگ‌های خاکستری، سفيد، آبی، قرمز و نارنجی نیز رونمایی خواهد شد.

اگر این گزارش‌ها دقیق باشند، اپل حداقل چهار رنگ جدید را برای آیفون‌های ۲۰۱۸ خود در نظر گرفته است که اقدامی غیرمعمول برای این شرکت محسوب می‌شود.

اپل معمولا چند ماه پس از عرضه آیفون جدید برای تبلیغ محصول خود، در حمایت از یک سازمان که برای مبارزه با HIV و ایدز در آفریقا مبارزه می‌کند،

یک نمونه قرمز رنگ از آیفون جدید رونمایی می‌کند؛ اما اپل تا پیش از این هرگز نسخه نارنجی رنگ آیفون را منتشر نکرده بود.

معمولا اپل رنگ‌های ساده‌ای مانند خاکستری، سیاه و سفید را برای آیفون در نظر می‌گیرد و انتخاب رنگ‌های متفاوتی مانند نارنجی و آبی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

البته قبلا در سال ۲۰۱۳ آیفون‌های ۵C با رنگ‌های سبز، آبی، زرد، صورتی و سفید با بدنه پلی‌کربنات عرضه شده بود.

کارشناسان تقریبا از عرضه آیفون X طلایی رنگ در سال ۲۰۱۸ مطمئن هستند. همچنین به نظر می‌رسد آیفون بزرگ‌تر با نام آیفون X Plus عرضه شود که احتمالا دو سیم‌کارته خواهد بود.

گمانه‌زنی‌ها پیرامون آیفون ۶٫۱اینچی نیز از احتمال وجود قابلیت Face ID در این آیفون حکایت می‌کند. همچنین انتظار می‌رود اپل آیفون ۵٫۸اینچی را با برخی ویژگی‌های بهبود یافته مجددا عرضه کند.

طبق معمول انواع خبرها و شایعات پیرامون محصولات جدید اپل منتشر می‌شود اما تا پیش از رونمایی محصولات در مورد هیچ یک از این خبرها نمی‌توان نظر قطعی داد. با این حال اگر این گمانه‌زنی‌ها درست باشند باید تا پاییز برای دیدن آیفون نارنجی رنگ منتظر بمانیم.

کد خبر 410180

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha