همشهری آنلاین: استودیو سونی یک فیلم ۸۹ دقیقه‌ای را به جای تیزر تبلیغاتی در سایت یوتیوب بارگزاری و سینمادوستان را شگفتزده کرد.

کالی قاتل

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، در شرايطي كه هواداران همواره از فاش شدن داستان در تيزرهاي تبليغاتي فيلم‌ها گلايه دارند، مديران سوني پيكچرز يك نوآوري تازه رو كردند و به جاي تيزر 90 ثانيه‌اي، يك فيلم كامل 90 دقيقه‌اي را در دسترس مردم قرار دادند. اين شيرين‌كاري درباره تريلر جنايي «كالي قاتل» انجام شد و مرزهاي فاش كردن داستان را به اندازه يك قرن جابه‌جا كرد.

نكته جالب اينكه كارمندان سوني شش ساعت طول كشيد تا متوجه خطاي خود شوند و در اين مدت نسخه كامل «كالي قاتل» بيش از 11 هزار بار در فضاي مجازي ديده شد. نسخه‌اي كه آپلود شده، حتي شامل عنوان‌بندي پاياني هم مي‌شود و شايد فقط اچ‌دي نبودن آن بتواند تا حدودي سوني را براي موفقيت احتمالي آن در بازار اميدوار نگه دارد.

نسخه DVD «كالي قاتل» از نوامبر سال گذشته به بازار آمده و شبكه‌هاي كابلي و تلويزيون‌هاي پولي هم آن را براي مشتركان خود عرضه كرده‌اند. با اين حال، آپلود نسخه كامل يك فيلم سينمايي در فضاي رايگان يوتيوب خبطي بزرگ براي استوديويي مانند سوني است كه احتمالا در حال يافتن مقصران اصلي ماجراست.

فيلم يك ميليون دلاري «كالي قاتل» به كارگرداني جان متيوز سال گذشته اكران شد و در سايت معتبر imdb نمره كمتر از چهار از كاربران گرفت. ضمن اينكه منتقدان راتن توميتوز هم هنوز نقدي بر آن ننوشته‌اند. فيلم داستان آدمكشي است كه نقشه‌هاي در آخرين ماموريت پيش از بازنشستگي درست از آب درنمي‌آيد.

کد خبر 409843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha