همشهری آنلاین: باشگاه رئال‌مادرید پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی یوونتوس را برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالد می‌پذیرد تا بخشی از هزینه ۳۱۰ میلیون یورویی بند آزادسازی نیمار از پاریسن ژرمن تامین شود.

کریس رونالدو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از منابع خبري در مادريد، رونالدو با چهار گل زده جام‌جهاني را ترك كرد و سال گذشته عامل اصلي حذف يووه از ليگ قهرمانان اروپا بود. مذاكره فوق‌ستاره پرتغالي با مديران رئال براي افزايش رقم قرارداد و دستمزد به بن‌بست خورده و انتظار مي‌رود رونالدو با 30 ميليون يورو دستمزد راهي تورين شود. او اين روزها تعطيلي‌هاي پس از جام‌جهاني را پشت سر مي‌گذارد و شايد تا چند روز ديگر تصميم نهايي خود را براي خروج از سانتياگو برنابئو بگيرد.

از سوي ديگر، مذاكره مديران يووه با آلوارو موراتا براي بازگشتن به ورزشگاه آليانز در تورين آغاز شده و با احتمال پيوستن گونزالو هيگواين به چلسي، ستاره پيشين مادريد دوباره به يووه برمي‌گردد. آبي‌هاي لندن دنبال كسپر اشمايكل هم هستند كه يك جام‌جهاني درخشان را پشت سر گذاشت و مي‌خواهند در صورت جدايي تيبو كورتوا، سنگربان دانماركي را جانشين دروازه‌بان شماره يك بلژيك كنند.

هر چند گفته مي‌شود فلورنتينو پرس دنبال آوردن نيمار به سانتياگو برنابئو است و مي‌خواهد فوق‌ستاره برزيلي را جايگزين رونالدو كند اما برخي منابع خبري مدعي‌اند مديران رئال بعيد است اصلا دنبال فعال كردن بند آزادسازي قرارداد نيمار در پاريس باشند. آنها مي‌توانند با 310 ميليون يورو چند بازيكن درجه يك به خدمت بگيرند.

کد خبر 409751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha