سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

آتش‌سوزی در بازار دستفروشان گلشهر، آنجا را به خاکستر تبدیل کرد.این آتش‌سوزی مهیب ساعت ۶:۲۵ دیروز اتفاق افتاد و در عرض چند دقیقه گسترش یافت.

آتش سوزی

شدت آتش‌سوزی به حدی بود که تمامی بازار را دربرگرفت و دقایقی بعد آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه به مقابله با شعله‌های آتش پرداختند. محمد یساولی، رئیس آتش‌نشانی کرج گفت: آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به خاموش‌کردن آتش اقدام کردند.

در این عملیات 42 آتش‌نشان حضور داشتند و برای اطفای حریق بیش از 120هزار لیتر آب مصرف شد. در همین حال مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت 4نفر در این حادثه خبر داد و گفت: یک نفر از مصدومان در محل درمان شد و 3نفر دیگر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

در همین حال علی، یکی از اهالی محل به خبرنگار همشهری گفت: در سال‌های قبل دستفروشان در بلوار 45متری گلشهر حضور داشتند اما حضور آنها باعث اعتراض اهالی منطقه شده بود. همین اعتراض‌ها هم باعث شد که در نهایت شهرداری طرح ساماندهی دستفروشان را اجرا کند و با در اختیار دادن محوطه‌ای، آنها را به این محل منتقل کند. او ادامه داد: در این محوطه حدود 800غرفه بنا شده و اواخر سال گذشته در اختیار دستفروشان قرار گرفته بود.

در هر غرفه هم حداقل یکی، دو شاگرد کار می‌کردند که حالا با آتش گرفتن بازارچه، همه آنها بیکار شده‌اند. به دنبال این حادثه که با اعتراضات دستفروشان نیز همراه بود و برخی از آنها آتش‌سوزی را عمدی می‌دانستند، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به ایسنا گفت: پرونده قضایی در رابطه با حادثه آتش‌سوزی بازارچه دستفروشی گلشهر تشکیل شده است. حاجی رضا شاکرمی ادامه داد: موضوع عمدی یا غیرعمدی بودن این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است و دستورات قضایی لازم در این رابطه صادر شده است.

کد خبر 409745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha