همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: نیروهای مسلح ایران در مقابل هرگونه تهدید تروریستی و شرارت ائتلاف منحوس منطقه‌ای، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ قاطع و کوبنده نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر ،سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) طی سخنانی در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: ملت شریف ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برابر آزمون دیگری قرار گرفته اند که غلبه بر آن، همانند تجربه سالهای گذشته، نیازمند بصیرت نسبت به ماهیت تهدیدات دشمن است.

سردار رشید با بیان اینکه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای حفظ و دفاع از سرزمین ایران در مقابل هرگونه تهدید گروه‌های تروریستی و تکفیری و همچنین شرارت‌های ائتلاف منحوس منطقه‌ای بیش از گذشته هوشیار و آماده است، تاکید کرد: هیچ تهدیدی را در هر سطحی بدون پاسخ قاطع و کوبنده نخواهد گذاشت.

وی افزود: دشمن قدرت و اراده ملت شریف ایران و نظام اسلامی را با توهم آسیب پذیری در برابر تهدیدات به آزمون گرفته است و گذار از این مرحله بدون وحدت و انسجام سیاسی و اجتماعی و هماهنگی و پشتیبانی از سیاستهای نظام و دولت در برابر آمریکا حاصل نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) در پایان با یادآوری این نکته که امنیت و ثبات کنونی در منطقه حاصل ایثار خون بهترین عزیزان این ملت و تدابیر و تصمیمات نظام اسلامی در برابر تهدیدات گروه های تروریستی و تکفیری است گفت: جمهوری اسلامی از دستاوردهای این حماسه آفرینی ها در برابر هرگونه توطئه و شرارت تکفیری-صهیونیستی قاطعانه دفاع خواهد کرد.

 

کد خبر 409563

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha